ساری-فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رابر همه به ویژه مسئولان واجب دانست.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۹۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر باحضور سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد،سرگرد سام خانیانی معاون فرهنگی، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان ، حجت‌الاسلام سورتچی امام جمعه شهر سلمانشهر،بابایی فرمانده نیروی انتظامی ،ابوالحسنی بخشدارمرکزی در دفتر امام جمعه عباس آباد برگزار شد.

سرهنگ تدریسی ضمن تشکر از فعالیت های ستاد احیا امر به معروف رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یک وظیفه عمومی و همگانی دانست.وی بیان کردکه همه ما در هر جایگاهی قرار داریم باید نسبت به اجرایی کردن این مهم جدیت ویژه‌ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رابر همه به ویژه واجب و احیای آن را در جامعه از ضروریات این فریضه الهی عنوان کرد.

سرهنگ تدریسی خطاب به دستگاه های اجرایی گفت: تنها عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کافی نیست بلکه ترویج، توسعه و عمل به این فریضه واجب باید در دستور کار همگان باشد.

درپایان جلسه فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد از کلیه اعضای جلسه خواست بصورت میدانی برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنندوبه اتفاق همه اعضاء در سطح شهر سلمانشهر، برج الماس خاورمیانه وپلاژ حضوریافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها