فرمانده سپاه قدس گیلان:

مسئولان تحقق شعار سال و فساد ستیزی را به اولویت خود مبدل کنند

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان توجه به شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید در کنار مبارزه با اصل فساد ستیزی باید به سرلوحه امور تمامی مدیران دستگاه اجرایی مبدل شود.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۹۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  از رشت، به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، چندی از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کردند.


فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت و با تقدیر لز زحمات مدیران در ارائه خدمات به مردم و حل مشکلات جامعه اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین همواره باید تلاش کنند تا با خدمتگزاری خالصانه به مردم  و  با حضور میدانی در جمع آنان ضمن دریافت خواسته هایشان  نسبت به رفع موانع  برآیند.


سردار محمد عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به خدمت صادقانه و کار جهادی توسط دستگاه‌های اجرایی استان گیلان گفت: مردم ولی نعمت نظام هستند از این رو هدف و تلاش دستگاه ها صرفا باید کار جهادی و خدمت صادقانه و به دور از هرگونه رنگ و ریا باشد.


وی نقش مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را نهم برشمرد و افزود: ملت شریف ایران همواره یار و یاور نظام بوده و هستند و مسئولان نیز باید با اجتناب از هرگونه سیاسی کاری و گرایش جناحی فقط به فکر خدمتگزاری و حل مشکل معیشت مردم  باشند.


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با فساد در کشور بیان کرد: توجه به شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید در کنار مبارزه با اصل فساد ستیزی باید به سرلوحه امور تمامی مدیران دستگاه اجرایی در هر سطحی مبدل شود زیرا فتنه گران همواره در تلاشند تا مردم را نا امید کنند.


پایان پیام/۴۲۰۲

ارسال نظرات
آخرین اخبار