خبرهای داغ:

پاکسازی طبیعت در پویش نذر ورزشی رمضان

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس از اجرای نذر ورزشی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۳۴۷
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدرضا جعفری با اعلام خبر پاکسازی طبیعت در پویش نذر ورزشی رمضان، گفت: با رویکرد قرار دادن محیط زیست سالم برای همه و با هماهنگی لازم روسای همگانی شهرستان ها و کمیته های متناظر استان فارس و کمیته ورزش در طبیعت و مشارکت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس، پویش نذر ورزشی در ماه مبارک رمضان و همزمان با روز طبیعت در ۱۳ فروردین انجام خواهد شد .

مسئول کمیته فرهنگی هیات ورزش های همگانی فارس نیز اظهار داشت: در راستای ترویج نذر ورزشی و پاکسازی طبیعت در ابتدای ماه مبارک رمضان ، و استفاده از فیوضات این ماه برنامه ریزی و هماهنگی های لازم و ترویج حفاظت از محیط زیست و پاکسازی طبیعت ، جمع آوری ماسک ، زباله و پلاستیک ویژه مردم فارس همچنین تشریح و اگاه سازی عمومی در حفظ محیط زیست برای خانواده ها در پارک ها و تفرجگاه ها ، مکان های عمومی با توزیع کیسه زباله و دستکش بین خانواده ها و مهمانان نوروزی در تفرجگاه ها و مکان های عمومی در قالب پویش نذر ورزشی در ماه مبارک رمضان در سراسر استان فارس اجرا خواهد شد .

وی گفت : روسای شهرستان ها و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس با استفاده از پتانسیل خود در کنار دیگر طبیعت دوستان و اجرای برنامه های ورزشی در طبیعت ویژه ایام ماه مبارک رمضان اقدام به پاکسازی طبیعت خواهند کرد.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس بیان کرد: بعد از جمع آوری زباله ها و تجمیع، با هماهنگی قبلی به سایت زباله منتقل می شود.

جعفری در ادامه گفت: در آخرین اقدام صورت گرفته کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس در طبیعت و دیگر سمن ها ۱۰۰ نفر از طبیعت دوستان آبشار مارگون ، تنگ براق، بهشت گمشده ، دراک ، دیگر ارتفاعات شهرستان های فارس را پاکسازی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها