نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی زمینه ساز افول جبهه استکبار شد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز افول جبهه استکبار شد. سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در سطح دنیا مطرح شد که معادلات جهانی را بر هم زد.
کد خبر: ۹۵۰۱۳۶۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیح وی افزود: باید توجه داشت که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جبهه استکبار هرآنچه در توان داشته تا ایران اسلامی را بر زمین بزند ودر این راه از انواع ترفند‌ها بهره گرفته که خوشبختانه به اهداف شون خود نرسیده است.

فلاحی در ادامه گفت: مردن ایران به جمهوری اسلامی آری گفتند و همواره در مقاطع مختلف مانند ۲۲ بهمن سال گذشته پایبندی خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان داده‌اند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌های دنیا را دارد که اهداف آن بر پایه خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: هدف دشمنان فاصله انداختن بین مردم و انقلاب اسلامی است و به همین دلیل شروع به تخریب ساختار‌ها وارزش‌ها می‌کنند و در این راه از انواع ترفند‌ها بهره گرفته‌اند، ولی ایران اسلامی هر روز بیشتر زمینه افول آن‌ها را ایجاد می‌کند.



انتهای پیام/ر

ارسال نظرات