خبرهای داغ:

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی باغملک

درمانگاه تامین اجتماعی باغملک روز جمعه در آیینی با حضور شماری از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۳۹۳
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در آیین گشایش نخستین درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان باغملک ضمن قدردانی از بانیان راه‌اندازی این درمانگاه گفت:سازمان تامین اجتماعی یکی از قوی‌ترین نهادها در کشور است و درمانگاه باغملک‌ سی و سومین مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان خوزستان که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.است .

 

هدایت‌الله عبدی‌زاده افزود: این حق قانونی ما است که از امکانات درمانی استفاده کنیم ولی برای تامین زمین مناسب درمانگاه به پشتیبانی و کمک خیرین نیاز داریم.

 

وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی مجوز راه‌اندازی ۶ درمانگاه در شهرهای مختلف را صادر کرده است که باغملک اولین مرکز درمانی است که در سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

عبدی‌زاده افزود: انتظار می‌رود فرماندار و نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان این شهرستان یک قطعه زمین رایگان مناسب در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار دهند تا بهترین درمانگاه و با امکانات درخور مردم باغملک مطابق با سطح‌بندی ساخته شود.

 

درمانگاه تامین اجتماعی باغملک در یک محل استیجاری راه‌اندازی شده است

 

بهروز فرج اللهی فرماندار باغملک در آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان با اشاره به داشتن ۳۵هزار جمعیت بیمه شده اصلی و تبعی در باغملک، از دست‌اندرکاران راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان قدردانی کرد.

 

وی بیان کرد: باید از نیروهای بومی برای درمانگاه تامین اجتماعی باغملک استفاده کرد تا رضایت‌مندی مردم جلب شود.

 

همچنین در حکمی از سوی مدیر درمان استان خوزستان ، دکتر سیمین کمایی به عنوان سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان باغملک منصوب و معرفی شد.

 

حدود ۲.۵میلیون نفر از جمعیت ۴.۸میلیون نفری خوزستان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها