اقتدار روز افزون نظام چشمان فاسقان و فاسدان را از حدقه بیرون آورد

سنجری بیان کرد: آنچه از این روز چشم فاسقان و فاسدان را از حدقه بیرون آورده اقتدار روز افزون نظام اسلامی است
کد خبر: ۹۵۰۱۴۲۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،محسن سنجری کارشناس مسائل سیاسی روز گفت: روز ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی است که یک ظاهر، و یک نام ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اما آنچه بیش از روز و عنوان تاریخ تقویمی از آن چشم نواز و ماندگار است، پیوستگی و تداوم جمهوری‌اسلامی است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: برخلاف خیلی روزهایی که در برخی کشورها به روز انقلاب، روز استقلال، روز شکوه، روز بیادماندنی از آن ترویج و تعریف می‌شود، روز جمهوری اسلامی در واقع پیروزی در پیروزی ملت شریف ایران بعد از۲۲بهمن است، چرا که برخی انقلاب را حرکت‌ ترمیدوری می‌دانستند که در مقطعه ای داغ است سپس گرم و سرد خواهد شد.

سنجری بیان کرد: آنچه از این روز چشم فاسقان و فاسدان را از حدقه بیرون آورده اقتدار روز افزون نظام اسلامی است، که نقشه‌های شوم دشمنان را فقط همین پسوند جمهوری‌اسلامی نقش برآب کرده، پسوندی که حتی در همین ایام آشوب‌ها خیلی تلاش کردند آن را حذف کنند.

وی افزود: فتنه‌های ۸۸ و ۹۸ فریاد جمهوری‌ ایرانی از حنجرهای شیطانی برخی بلند بود چرا که جمهوری‌اسلامی در واقع دخالت مردم در انتخاب سرنوشت خود است برخلاف دوران طاغوت که مردم در هیچ اموری حق کوچکترین دخالت‌ها را نداشتند، امروز به واسطه ذات جمهوری‌اسلامی است که مردم سالاری ازآن فهمیده می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی روز  تصریح کرد: اکنون که از این انقلاب ۴۴سال می‌گذرد، آثار پرفروغش را به عنوان الگو و تکیه‌گاه می‌توان در خیلی کشورها رویت کرد و دید، امروز انقلاب‌اسلامی نقش عَلَم داری برای کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی را در جهت استقلال ایفا می‌کند، امروز کشورهای غیر اسلامی مثل چین، روسیه، آمریکای لاتین، الگو بودن جمهوری‌اسلامی را آرزو می کنند و اعلام پیاده سازی افکار جمهوری اسلامی را دارند.

سنجری تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ثابت کرده؛ مردم نقش تعیین کننده در سرنوشت خود دارند، و تداوم انقلاب اسلامی دخالت مردم است، انقلاب اسلامی‌ست که اقتدار و عزت را در سطح بین المللی نشان داده است.

وی اظهار کرد: تنها در جمهوری‌اسلامی است که حاکمیت خود را خادم مردم می‌داند، جمهوری اسلامی‌ست که از شروع تشکیلش زیر یوغ هیچ کشوری و هیچ ابر قدرتی نبوده این درحالی است در دوران طاغوت بیش از ۴۰ هزار مستشار نظامی حکومت می‌کردند و عملاً شاه هیچ اختیاری در انتخاب وزرا نداشت حتی هواپیماهای ایران را بدون اجازه شاه به جنگ با ویتنام بردند و شاه ۳روز بعد متوجه شد. 

کارشناس مسائل سیاسی روز گفت: جمهوری اسلامی از اول تشکیلش همواره مردم را ولی نعمت خود می‌داند و بالاترین شخصیت آن یعنی امام خمینی می‌گوید: اگر به من بگویند خدمتگزار بهتر است‏‏ ، ‏‏من دعاگوی همه هستم و شما احتمال این را بدهید که اگر به من بگویند خدمتگزار، بهتر‏‎ ‎‏از این است که بگویند رهبر، رهبری مطرح نیست، خدمتگزاری مطرح است، اسلام، ما‏‎ ‎‏را موظف کرده که خدمت بکنیم، خدمتگزاری مطرح است.‏‎

سنجری بیان کرد: جمهوری اسلامی که ۴۴سال است یک وجب از خاکش را به هیچ کس نبخشیده در حالی که در دوران طاغوت وطی ۵۰سال حکومت پهلوی کشوری به اسم بحرین از ایران و هرات، به افغانستان، آرارات به ترکیه جدا شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی تنها جای است که، عهدنامه جداسازی، واگذاری، را به هیچ کس ولو چند روز نبخشیده است.

کارشناس مسائل سیاسی روز  ادامه داد: تنها جمهوری اسلامی است، که زن شخصیت مستقل، عزتمند و حقوق آن در قانون جایگاه دارد، تنها در جمهوری اسلامی‌ست که به معنای واقعی کلمه به این شعار عمل شد(زن،زندگی،آزادی) برخلاف پروپاگاندایی که ضد انقلاب ایام آشوب‌ها به دروغ تبلیغ می‌کردند و ایران اسلامی را محکوم می‌کردند.

وی تاکید کرد: تنها جمهوری اسلامی‌ست و کشور اسلامی است، که در زمینه صنعت، دفاع و امنیت صددرصد مستقل است و بدون دخالت بیگانگان جز ۵کشور دنیا در زمینه خود کفایی در حوزه دفاعی است، جمهوری اسلامی‌ست که بی‌نظیرترین کشور دنیا در حوزه (پهپاد،شهپاد،زهپاد) است.

سنجری در پایان گفت: جمهوری اسلامی تنها جای است، که مردم حق انتخاب بطور مستقیم در ریاست جمهوری، مجلس و خبرگان را دارد برخلاف کشورهای پرادعایی مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه که حق انتخاب و دخالت را ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار