سردار حیدر بابااحمدی در سالگرد شهادت معلم شهیدجمشید بابا احمدی گفت: شهدا دانش آموزان مکتب امام روح الله ره هستند.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۳۳
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم سالگرد شهادت  معلم شهیدجمشید بابا احمدی بعد از اقامه نماز مغرب عشا در روستای میلان بابا احمدی شهرستان فلارد بر گزار شد.

در مراسم سالگرد شهادت معلم شهید جمشید بابااحمدی، رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، در این مراسم معنوی به درس هایی از مکتب شهدا پرداخت و گفت: شهدا دانش آموزان مکتب امام روح الله ره هستند که به دلیل پرورش یافتن در مکتب سیدالشهدا علیه السلام استاد الی الابد عالم بشریت شدند.

سردار حیدر بابااحمدی، ادامه داد: خون مطهر شهدا و صبر زینبی خانواده های معظمشان سبب عزت و سربلندی امروز ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان هستند.

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، اظهار داشت: شهدا با دست خالی و در نهایت تحریم در برابر یک جنگ جهانی نانوشته ایستادگی کردند و پیروز شدند و امروز ایران اسلامی قدرت بلامنازعه درمنطقه و جهان است . سردار بابااحمدی،گفت: پیام این مکتب توصیه به استقامت و بصیرت در برابر جنگ نرم دشمن است، باید با جهاد تبیین و گفتگوی چهره به چهره برای امید آفرینی در جامعه و شکست فتنه های دشمنان مجاهده کرد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: قرائت جزء هشتم قرآن کریم، اقامه جماعت نماز مغرب و عشاء ، ضیافت افطاری، سخنرانی، مداحی و قرائت دعای پرفیض کمیل از برنامه های سالگرد شهادت شهید جمشید بابااحمدی بود.

ارسال نظرات