خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خراسان جنوبی به مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۴۴
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی به مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:


بی‌گمان دوازدهم فروردین‌ماه ۱۳۵۸ یک مقطع تاریخی بی‌نظیر و از سرنوشت‌سازترین روز‌ها در کشورمان است که در آن وعده حق خداوند  مبنی بر برپایی حکومت مستضعفین جامه عمل پوشید و نور امید و شوق رهایی از سیطره مستکبران در دل ملت‌های محروم و تحت ستم در سراسر جهان تابیدن گرفت.  


۱۲ فروردین؛ مکمل و متمم انقلاب بیست‌ودوم بهمن‌ماه ۵۷ به رهبری و هدایت حضرت امام خمینی (ره) و روز به بار نشستن خون‌های بهترین فرزندان ایران اسلامی است. مردم ایران در این روز با شکوه، جلوه‌ای از حضور آگاهانه، متعهدانه و کم‌نظیر خود را پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشته و خط بطلانی بر رژیم ستم‌شاهی کشیده و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیدند.  


امسال در دهه پنجم انقلاب اسلامی و همزمان با استشمام عطر روح‌بخش بهار قرآن در حالی به استقبال این روز فرخنده می‌رویم که هدف دشمنان این مرز و بوم حذف تمام چیز‌هایی است که مردم را به یاد اسلام‌ناب و انقلاب می‌اندازد. هدف آنان تبدیل حکومت مردم‌سالار به یک حکومت باب میل استکبار؛ مطیع و فرمان‌بردار است.  


دشمنان قسم خورده ملت ایران در تلاشند تا با سودجویی از ظرفیت امپراتوری رسانه‌ای و تصویرسازی وارونه از دستاورد‌ها و پیامد‌های انقلاب‌اسلامی؛ از دوران ستم‌شاهی، جامعه‌ای رویایی و پوشالی را  مخصوصاً برای جوانان ترسیم و تداعی کنند. البته این اولین توطئه دشمنان برای از پای‌درآوردن نظام‌مقدس جمهوری اسلامی نیست و این نظام از همان ابتدای شکل‌گیری با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها مواجه بوده است؛ از هجوم نظامی در هشت سال دفاع مقدس و تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی تا به کارگیری یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران طی ماه‌های گذشته که به خیال خام خود تصور آن داشتند که می‌توانند با تمام توان داخلی و خارجی در قالب انواع فتنه‌انگیزی‌ها و اغتشاشات در مسیر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنند، اما این بار هم با حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم فهیم و ولایت مدار ایران، ناکام مانده و به لطف خدا در آینده نیز راه به جایی نخواهند برد.


کارگران و کارفرمایان بسیجی خراسان‌جنوبی یاد و خاطره آن انتخابات سرنوشت ساز و تاریخی را گرامی می‌دارند و برای مقابله با هجوم همه‌جانبه دشمن این وظیفه را برای خود قائلند که با جهاد تبیین از طریق ظرفیت رسانه‌ای، فرهنگی و هنری، وهمچنین جهاد در جبهه تولید وصنعت نگذارند شعله امید در دل جوانان کشور خاموش شود.  

 سازمان بسیج کارگری استان خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها