خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای طرح ارتقاء امنیت و برخورد قاطع با ناهنجاری‌های اجتماعی در تفرجگاه‌های شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۴۹
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد ساکی جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار و ایجاد آرامش خاطر شهروندان و خانواده‌ها، با هماهنگی به عمل آمده با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، روز گذشته  با حضور چندین اکیپ از ماموران پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و یگان امداد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح تفرجگاه‌های شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اهداف دیگر این طرح و مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفین از جمله حمل کنندگان سلاح سرد، استعمال قلیان، سگ‌گردانی، تظاهر به روزه خواری در ملا عام، بدحجابی و بی‌حجابی افزود: در همین راستا مأموران تعداد ۸۹ عدد قلیان را در محل‌های عرضه غیر مجاز جمع‌آوری و تعداد ۵ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: در این طرح تعداد دو دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت که آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت داشتند توقیف و رانندگان ۵۰ دستگاه خودرو دارای آلودگی صوتی و تظاهر به روزه‌خواری اعمال قانون شدند.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح تعدادی سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر نیز کشف و تعداد ۱۰ نفر از افراد متخلف نیز به دستگاه قضایی معرفی شدند.

ساکی با تاکید بر استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت و همت مضاعف پلیس و بهره‌گیری حداکثری از امکانات در راستای برخورد قاطع با قانون شکنان و حمایت امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان از شهروندان خواست: به منظور توسعه هر چه بیشتر امنیت با پلیس مشارکت لازم را داشته باشند و در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات