افطاری ساده و صمیمی دانشجویی در پایگاه حنانه قم

افطار صمیمی دانشجویی پایگاه حنانه قم در قالب حلقه شهید آرمان علی ورودی به همراه تدبر درآیات سوره مبارکه محمد(ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۸۴
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

افطاری ساده و صمیمی دانشجویی در پایگاه حنانه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، این برنامه با قرائت و تدبر درآیات سوره محمد(ص) آغاز و سهیلا محمودی مربی پایگاه طی سخنانی عنوان کرد: در این سوره به الگوی صحیح برخورد مؤمنین نسبت به کفار و منافقین اشاره‌های زیبایی شده است.

وی ادامه داد: مؤمنان اگر به ایمان و عمل صالح ملتزم باشند و تلاش کنند، امورشان اصلاح می‌شود و در این راه مستحکم می‌شوند و از امداد الهی بهره‌مند خواهند بود و اعمالشان گم نمی‌شود، درحالی‌که کفار علی‌رغم تلاش‌هایشان اعمالشان تباه و بی‌اثر خواهد شد و گم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : یک مؤمن و یک کافر هر دو زحمت تحصیل علم را متحمل می‌شوند، آن‌که از این کار به آجر وافر و برکات در مسیر و نعمت خشنودی خدا و بهشت نعیم می‌رسد، مؤمن است. و کافر با آن‌که چه‌بسا همان تلاش را کرده باشد اما از برکت در عمل و نعمات و پاداش الهی بی‌بهره است.

محمودی افزود: مؤمنین سرپرست و یاوری دارند ولی کافران بی‌پناه‌اند و کسی که متکی به بزرگ‌ترین و توانمندترین حامی است، از هر ترسی و ناراحتی در امان است و با آرامش مسیر خود را طی می‌کند، اما زشتی عمل کافران در نظرشان زینت داده‌شده و در توهم  به سر می‌برند.

این مراسم با افطاری ساده دختران دانشجو به پایان رسید.

افطاری ساده و صمیمی دانشجویی در پایگاه حنانه قم

انتهای پیام / غفوری

ارسال نظرات