معاون تعلیم و تربیت سپاه شهرستان ملارد پیشنهاد کرد؛

برگزاری تور طبیعت گردی به منظور آشنایی مسئولان با پدیده کشف حجاب و بی حجابی

معاون تعلیم و تربیت سپاه شهرستان ملارد گفت: به منظور آگاهی و آشنایی بهتر مسئولان با پدیده کشف حجاب و بی حجابی، تور طبیعت گردی ویژه مسئولان در روز سیزدهم فروردین برگزار شود.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۰۶
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دوست پناهی معاون  تعلیم و تربیت سپاه شهرستان ملارد    در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر صفادشت خطاب به حجت الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو  امام جمعه صفادشت و مسئولان ذیربط در حوزه فرهنگ و امور اجتماعی بر اجرای تور طبیعت گردی ویژه مسئولین در روز سیزدهم فروردین در راستای برخورد جدی تر با ناهنجاری های اجتماعی بویژه پدیده کشف حجاب تاکید کرد.

حجت‌الاسلام  دوست پناهی با گرامیداشت یاد و خاطره  ۳۰۰ شهید شهرستان ملارد، اظهار داشت: هر قطره خون برای نجات یک کشور کفایت می کند. وی از دادستان  شهرستان ملارد خواست به این دوسوال مردم شهرستان پاسخ دهد : «  مدعی العموم یعنی چه؟ و چه زمانی قرار است دادستان نسبت به موضوع کشف حجاب ها و بی حجابی ها ورود کند.  دوست پناهی خاطرنشان کرد حکم افرادی   بی حجابی که  قانون را زیر پا می گذارند و  کشف حجاب می کنند چیست وچرا  قوانین اجرا نمی شود ؟

ارسال نظرات