خبرهای داغ:
شرکت آب و فاضلاب خوزستان در اطلاعیه ای در خصوص حادثه سقوط یک کودک ۷ ساله در چاه سپتیک فاضلاب در پارک شهدای کوی مدرس و جان باختن این کودک توضیحاتی ارایه داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۴۳
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب خوزستان به شرح زیر است:

 

"موضوع مربوط به پسر بچه ای ۷ ساله که در حوضچه اختلاط بنتونیت در یک دایک ارتفاعی در کارگاه مدرس پیدا شده بود؛ این پروژه از پروژه های واگذاری به پیمانکار است و طبق قانون ایمنی پروژه در اختیار پیمانکار می باشد. 

 

با توجه به این حادثه مدیر عامل شرکت جهت ارائه گزارش و پاسخگویی در دستگاه قضایی حاضر شده بود.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان دیروز جمعه ۱۱ فروردین از پروژه فاضلاب خیابان غزنوی اهواز بازدید کرد و امروز نیز برای تکمیل این پروژه در محل اجرای پیمانکار حاضر شده است.

 

شرکت آب و فاضلاب خوزستان یک دستگاه خدمات رسان است که در تابستان و زمستان سخت و پر بارش امسال با مدیریت دکتر کرمی نژاد توانست خدمت به مردم را بدون وقفه انجام دهد.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحوم که بر اثر این حادثه فوت کرده بسیار متاثر شده است و بابت عدم رعایت نکات ایمنی توسط پیمانکار در ایمن سازی محل اجرای پروژه که از وظایف آن بوده از مردم شریف خوزستان و خانواده این مرحوم عذرخواهی می کند.

 

شرکت آب و فاضلاب خوزستان با هرگونه قصور پیمانکاران در ایمن سازی پروژها طبق قانون برخورد خواهد کرد و مسئولیت ایمن سازی پروژه ها مطابق با قانون و ابلاغ بر عهده پیمانکار بوده است."

ارسال نظرات
پر بیننده ها