خبرهای داغ:
به منظور تحقق محله اسلامی صورت گرفت؛

بررسی مشکلات منطقه آلبونایی خرمشهر در بازدید مسئولین شهرستان

با حضور امام جمعه ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر، بزرگان و معتمدین درمنطقه آلبونایی به منظور بررسی و راههای رفع مشکلات از منطقه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۵۶
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ طی دعوت قبلی که از سوی مسئولین و بزرگان منطقه البونایی صورت پذیرفت، حاج اقا عادل پور ، حجت الاسلام موسوی صالحی و سرهنگ لویمی ضمن شرکت در مراسم روضه در یکی از مساجد منطقه با حضور مردم و بزرگان البونایی به بحث و تبادل نظر و مشورت و ارائه راهکار جهت رفع مشکلات منطقه البونایی پرداختند. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرمشهر در این زمینه گفت؛ در این نشست پس از خیر مقدم خدمت میهمانان توسط بزرگان وریش سفیدان محله، باکسب اجازه از امام جمعه محترم و میهمانان، مطالبات ومشکلات منطقه  مطرح گردید . 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی صالحی ادامه داد؛ از جمله موارد مورد نیاز منطقه احداث زمین فوتبال جهت ورزش نونهالان، نوجوانان و جوانان که به همین منظور قطعه زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ازسوی اهالی اختصاص داده شد تا شهرداری اقدامات لازم برای مهیا نمودن این امر به سرانجام رساند. 

 

وی افزود؛ مسئله دوم که از طرف اهالی مطرح شد عدم وجود یک خانه بهداشت در منطقه بود که به همین منظور از طرف اهالی محل یک قطعه زمین جهت احداث خانه بهداشت ازسوی مردم منطقه واگذار گردید تا مرکز بهداشت شهرستان نسبت به احداث آن اقدامات مقتضی را مبذول نماید. 

 

لازم به ذکر است امام جمعه شهرستان،  حجت الاسلام والمسلمین عادلپور ضمن تشکر از پیگیری و اهتمام مردم این منطقه خاطرنشان کرد باتوجه به نیاز مبرم اهالی به خانه بهداشت، زمین فوتبال ،وهمچنین فضای متناسب آموزشی ، موضوع به طور فوریت در دست اقدام وپیگیری ازسوی ادارات مربوطه قرار خواهد گرفت . 

 

همچنین در ادامه نشست، فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر در بحث امنیت پایدار منطقه ، اعلام نمود: اقدامات لازم ازسوی سازمان برق جهت روشنایی، همچنین رفع انسداد، لایروبی واحداث شبکه فاضلاب ، ترمیم، آسفالت معابر همانطور که در سفر اخیر ریاست محترم جمهور بعنوان عمده مشکلات مردم خرمشهر مطرح شده بود، در دست اقدام قرار گرفته و ان شاء الله تا حصول نتیجه سپاه و بسیج با تمام توان پیگیر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار