خبرهای داغ:
سردار شادمانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

"مهار تورم و رشد تولید"، استراتژی مهم خروج اقتصاد کشور از گردنه مشکلات است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه شعار "مهار تورم، رشد تولید"، استراتژی مهم خروج اقتصاد کشور از مشکلات است، گفت: همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید این شعار را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۸۴
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

فرمایشات، تأکیدات و منویات رهبر انقلاب، برای مردم و مسئولان حکم شرعی دارد/

سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص شعار"مهار تورم و رشد تولید"، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، طی چهار دهه اخیر دستاوردهای مهمی در حوزه‌های علمی و فناوری و به ویژه دفاعی و هوافضا برای کشور به همراه داشته است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اهمیت روز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: استقرار جمهوری اسلامی، امنیت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت عزیز ایران به ارمغان آورد.

سردار شادمانی افزود: قطار پیشرفت در حوزه‌های علم و فناوری کشور با وجود شیطنت‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در حوزه‌هایی مانند: جنگ اقتصادی و ترکیبی با صورت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

مقام معظم رهبری عالمانه و حکیمانه شعار‌های سال را به عنوان مسیر گذر از گردنه‌های مشکلات به ویژه اقتصادی مطرح فرمودند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به شعار سال"مهار تورم و رشد تولید"، اضافه کرد: مقام معظم رهبری عالمانه و حکیمانه شعار‌های سال را به عنوان مسیر گذر از گردنه‌های مشکلات به ویژه اقتصادی مطرح فرمودند.

سردار شادمانی تأکید کرد: مقام معظم رهبری دغدغه مردم را دارند و به همین خاطر در سال‌های اخیر اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم را مبنای نامگذاری شعار سال قرار دادند و بهبود معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی را مورد تاکید قرار دادند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه معیشت مردم همیشه در اولویت قرار داشته و دارد، تصریح کرد: از طرفی تورم مشکلات اساسی در این موضوع ایجاد کرده است.


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات لازم در راستای رونق تولید و مهار تورم با هدف بهبود شرایط اقتصادی کشور قطع وابستگی‌ها به خارج است، تصریح کرد: این موضوع به معنای قطع ارتباط با کشور‌ها نیست بلکه ارتباط کشور‌ها باید در مسیر درست و بدون وابستگی باشد.

سردار شادمانی با بیان اینکه شعار "مهار تورم و رشد تولید"، استراتژی مهم خروج اقتصاد کشور از مشکلات است، گفت: همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید این شعار را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

ظرفیت ها‌ی کشور باید در تحقق" مهار تورم و رشد تولید" بسیج شوند
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه تمام ظرفیت ها‌ی کشور باید در تحقق" مهار تورم و رشد تولید" بسیج شوند، اضافه کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

سردار شادمانی با بیان اینکه فرمایشات، تأکیدات و منویات رهبر انقلاب، برای مردم و مسئولان حکم شرعی دارد، افزود: همیشه حکمتی همراه بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری وجود داشته و دارد.


ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار