خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج اسماء حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح آباد خبر داد

پرداخت بدهی خانواده آبرودار توسط گروه‌های جهادی روستای همه کسی

همدان-فرمانده پایگاه بسیج اسماء روستای همه‌کسی صالح آباد گفت: به همت خیرین و گروه‌های جهادی شهید حسینی انصار و اسماء روستای همه کسی مبلغ ۴ میلیون تومان بدهی خانواده آبرودار که دچار مشکلات مالی بودند، پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۶۳۱
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

عذرا کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک سال نو و بهار قرآن اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم جزءخوانی قرآن کریم به صورت دسته جمعی با حضور خواهران بسیجی روزانه در پایگاه اسماء، هر روز به نیت یک شهید برگزار می‌شود که این برنامه با قرائت و ادعیه و زیارت روزهای ماه مبارک رمضان همراه است.

وی با بیان اینکه خدمت گروه جهادی شهید حسینی انصار و اسماء به صورت خودجوش و جهادی است، گفت: به همت گروه‌های جهادی و اهالی ولایتمدار و شهیدپرور همه کسی، مسجد صاحب الزمان (عج) و خانه عالم روستا برای استقبال از ماه رمضان و میهمانان الهی و اسکان روحانی آماده شد و مبلغ ۴ میلیون تومان به دو خانواده آبرودار برای تامین مایحتاج عید اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت اسماء روستای همه کسی صالح آباد عنوان کرد: ۴۰ بسته معیشتی نیز به همت سپاه ناحیه بهار و خیرین بسیجی به مناسبت  سال نو و ماه رمضان بالغ بر ۱۲میلیون تومان بین نیازمندان  توزیع شد.

وی بیان کرد: به همت خیرین بسیجی و گروه‌های جهادی چندین مورد کمک سیسمونی برای مادران نیازمند و کمک جهیزیه برای نوعروس نیازمند که به دلیل مشکلات مالی مراسم ازدواج آنها به تاخیر افتاده بود، تهیه و اهدا شد.

کاظمی گفت: به همت خیرین و گروه‌های جهادی شهید حسینی انصار واسماء روستای همه کسی بسته غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، سویا، ماکارونی، شیرینی و یک دستگاه تلویزیون به دوخانواده نیازمند آبرودار اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات