خبرهای داغ:

نشست بصیرتی و جهاد تبیین در پایگاه بسیج خواهران سرخه برگزار شد

به مناسبت 12 فروردین ماه نشست گفتمان سازی و روشنگری در راستای تحقق جهاد تبیین به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۶۶۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با وفات حضرت خديجه (س) و روز ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران نشست بصیرتی و جهاد تبیین با موضوع زندگانی حضرت خدیجه (س) و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی فاطمه پیوندی مربی حلقات صالحین همراه با محفل انس با قرآن در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.

پیوندی در جمع خواهران بسیجی جایگاه حضرت خدیجه کبری (س) را جایگاه ویژه ای دانست و اظهار کرد: حضرت با پیامبر (ص) ازدواج و تمام سرمایه خود را وقف اسلام و تبلیغ دین کرد. حضرت خدیجه نمونه یک زن مسلمان بود که نقش بسزایی در عظمت اسلام و مسلمین داشت و اولین زنی بود که به پیامبر (ص) ایمان آورد و در سختی و مشکلات حامی و یاور پیامبر بود.

او در ادامه با اشاره به واقعه مهم 12 فروردین ماه گفت: در آن روز بالای 98 درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی رای آری دادند. درواقع امام راحل رای دادن را آزاد گذاشته که هرکس می خواهد بله و هرکس نمی خواهد نه بگوید.

مربی حلقات صالحین افزود: جمهوری اسلامی بر سه پایه مهم اسلامیت، ثبات، ایرانیت است. حضرت امام خمینی (ره) گفتند: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی؛ استقلال یعنی نباید مردم منتظر کشورهای دیگر مانند انگلیس و امریکا باشند.

گفتنی است در پایان این برنامه بسیجیان بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد و بیعت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار