بمناسبت ماه مبارک رمضان؛

۵۰ هزار وعده غذای گرم در طرح اطعام مهدوی تهیه و توزیع می شود

دررایام ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار وعده غذای گرم در طرح اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد تهیه و توزیع می شود
کد خبر: ۹۵۰۱۷۵۸
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از تهیه و توزیع ۵۰ هزار وعده غذای گرم در راستای اجرای طرح اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ۱۰۰ پزشک و دندانپزشک در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم این استان اعزام می‌شود.

 سردار جمال شاکرمی، ظهر دوشنبه، در نشست هماهنگی مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در برنامه اطعام مهدوی و تهیه، پخت و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم، اظهار کرد: این سنت حسنه یک کار ماندگار است که این تعداد غذای گرم بین، ولی نعمتان انقلاب و نظام و مددجویان نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این تعداد غذای گرم در شب‌های قدر و نیمه دوم ماه مبارک رمضان از روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا پایان ماه مبارک رمضان در بین مددجویان توزیع می‌شود، گفت: در طرح اکرام ۵ هزار حامی سالانه مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان از ایتام استان حمایت می‌کنند و این امر بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به تفاهم نامه ساخت ۶۳۵ واحد مسکونی بین کیمته امداد و سپاه استان، ابراز کرد: ساخت ۷۰ واحد مسکونی در سال جاری نیز در دست اقدام است و آمادگی داریم در این زمینه در کنار نهاد‌های حمایتی باشیم.

تهیه و توزیع ۵۰ هزار وعده غذای گرم در طرح اطعام مهدوی

اعزام ۱۰۰ پزشک و دندانپزشک در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم ایلام

سردار شاکرمی گفت: اردو‌های جهادی و اعزام تیم‌های پزشکی در سال جاری نیز در دستور کار قرار دارد و ۱۰۰ پزشک و دندانپزشک از نیمه دوم اردیبهشت ما سال جاری به صورت عملیاتی در مقاطع مختلف در سطح مناطق محروم استان مستقر و خدمات پزشکی در سطح شهرستان‌ها و مناطق محروم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ۶۰۰ فرزند ایتام و مادران گرانقدرشان مهمان سفره کریمه اهل بیت (ع) خواهند بود، افزود: خدمت و حضور در کنار خانواده‌های ایتام و، ولی نعمتان انقلاب، توفیق الهی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه افتخار ما این است که صادقانه، بی منت و با تمام خلوص در بین مردم و در خدمت مردم به ویژه مددجویان باشیم، گفت: از فرمانده هان نواحی و شهرستان‌ها انتظار می‌رود که غذای باکیفیت برای توزیع بین نیازمندان تهیه و با کرامت، عزت و بدون منت در اختیار، ولی نعمتان نظام قرار گیرد.

سردار شاکرمی با تاکید بر حضور فرمانده هان سپاه و مسولان دستگاه‌های اجرایی در کنار نیازمندان و مددجویان در اجرای این طرح، یادآور شد: ارزیابی توسط فرمانده هان و مسئولان کمیته از شهرستان‌ها در راستای شناسایی نیازمندان و نحوه توزیع غذا‌های گرم در بین آنان داشته باشند که در نهایت عدالت و با رعایت کرامت باشد

ارسال نظرات