خبرهای داغ:

محرومیت زدایی با ساخت جاده در روستا‌های سخت گذر باغملک+ فیلم

با تلاش قرارگاههای محرومیت زدایی سپاه خوزستان عملیات مرمت و بهسازی راه‌های روستا‌های سخت گذر سرکول و پسکول در صیدون باغملک انجام شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۶۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، قرارگاه محرومیت زدایی و مردم یاری تیپ زرهی حضرت حجت (عج) خوزستان با مرمت و بهسازی راه‌های روستا‌های سخت گذر سرکول و پسکول شهرستان صیدون راه ارتباطی مناسب برای ساکنان ۶ روستا را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ زرهی نیروی زمینی سپاه استان با اشاره به راه‌های کوهستانی روستا‌های سرکول وپسکول گفت : مرحله دوم عملیات اجرایی بهسازی و هموارسازی این مسیر به طول 15 کیلومتر در حال انجام است.

 

با اجرای کامل این طرح ۱۲۰ خانوار ساکن روستاهای سخت گذر شهرستان باغملک از راه ایمن و مناسب بهره مند می شودند.

 

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه برای رفع محرومیت و کاهش دغدغه‌های مردم همیشه در صحنه حاضر است و خدمت‌رسانی به مردم را از رسالت‌های خود می‌داند.

 

حجت الاسلام سید عبداللطیف طباطبایی افزود: خدمت به مناطق محروم افتخار برای ماست ونیروی زمینی سپاه خادم مردم می‌باشد و مردم را از افتخار این انقلاب و افتخار این انقلاب به مردمی بودن است و عشایر همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند ذخایر این انقلاب هستند و رهبری عزیز هم تاکید زیادی به رسیدگی به مناطق محروم دارند، سپاه نیز هرجا محرومیت و نیاز مردم باشد در کنار مردم برای خدمتگزاری حضور دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار