خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان:

تحول و نظم جدید جهانی به ضرر نظام استکبار در حال شکل گیری است

همدان- مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان بابیان اینکه تحول و نظم جدید جهانی به ضرر نظام استکبار در حال شکل گیری است،گفت: در نظریه و نظم جهانی جدید،نظام قدرت در سطح جهان و هژمونی اقتصادی جهانی تغییر می‌کند.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۴۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید پورحسینی در جلسه شورای اداری سازمان بسیج دانشجویی استان همدان اظهار کرد:  مسائلی که در سطح بین‌المللی اتفاق می‌افتد نشان دهنده تغییر معادلات بین المللی است.

وی با اشاره به نمونه اخبار و مسائل جهانی اخیر به توافق با عربستان اشاره و عنوان کرد: این توافق که ظاهرا بدون هماهنگی عربستان با غرب و آمریکا انجام گرفت گام مهمی در شکل‌گیری نظم جدید و معادلات منطقه‌ای است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه تحول و نظم جدید جهانی به ضرر نظام استکبار در حال شکل گیری است، گفت: در نظریه و نظم جهانی جدید، نظام قدرت در سطح جهان و هژمونی اقتصادی جهانی تغییر می‌کند و این‌ها نشان دهنده آغاز افول غرب و آمریکا است.

وی افزود: حرکت تمدنی جمهوری اسلامی به سمت اهداف جهانی خود در این نظم جدید ادامه دارد و درگیر مسائل کوچک نخواهد شد.

پورحسینی این تمدن‌سازی و حرکت جهانی نظام اسلامی را مسئله اصلی کشور و نظام دانست و گفت: مطرح ساختن حجاب یا قیمت ارز به عنوان مسئله و چالش اصلی کشور و نظام، خواسته دشمنان است و این موضوع اگرچه بسیار مهم و از مطالبات جدی قشر انقلابی است اما اولویت و چالش و مسئله اصلی نظام اسلامی نیست.

وی به توطئه دشمن در طراحی اغتشاشات و مسائل سال گذشته اشاره و تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این توطئه به طور پیچیده و خاص و با همه امکانات دشمن انجام گرفت اما همانند بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های پیشین نقش بر آب شده و ناکام ماند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به تداوم دشمنی‌ها و توطئه‌ها علیه نظام اسلامی گفت: هر چه پیش برویم دشمن قوی‌تر می‌شود و سعی می‌کند آخرین تجربیات و توانایی‌های خود را علیه نظام اسلامی به میدان بیاورد.

وی گفت: در تقابل با دشمن، جبهه حق و حزب الله نیز باید با تمام توان خود در عرصه های دفاع از حق و ارزش های دینی و انقلابی حاضر باشد.

پورحسینی با بیان اینکه تاکتیک اصلی دشمن وارد ساختن خدشه به پشتوانه اصلی نظام یعنی حزب اللهی و بسیجی کشور است، بیان کرد: در راه دفاع از حق و در جبهه انقلاب اسلامی هرگز نباید دچار خستگی و سایش و سستی شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات