خبرهای داغ:
سردار مجیدی تأکید کرد

لزوم تقویت بیشتر پایگاه‌های بسیج/ ضرورت مشارکت دادن جوانان در برگزاری کنگره شهدای استان همدان

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: بسیجیان عزیز ما بدون ادعا هر جا که نیاز شده است حضوری فعال داشتند و به وظایف خود عمل کردند که لازمه به ثمر نشستن این زحمات تقویت هرچه بیشتر پایگاه‌های بسیج است.
کد خبر: ۹۵۰۱۹۲۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
لزوم تقویت بیشتر پایگاه‌های بسیج/ ضرورت مشارکت دادن جوانان در برگزاری کنگره شهدای استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع پاسداران ستاد سپاه انصارالحسین (ع) ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امروزه در سطح جامعه شبهات زیادی درباره مسئله عفاف و حجاب مطرح است و لازمه پاسخگویی به این شبهات داشتن اعتقاداتی قوی است، پس بر همه پاسداران لازم است که برای تقویت بنیان اعتقادی خود در کلاس‌های عقیدتی ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی که در مهرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود کنگره شهدای استان همدان است که امید است همه نهادهای مسئول در این زمينه بتوانند نقش خود را به درستی ایفا کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره گفت: وظیفه ما این است که در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با سیره شهدا آنان را درگیر برگزاری این کنگره کنیم و مشارکت دهیم.

وی بیان کرد: سال گذشته مشکلاتی در حوزه کمبود آب در شهر همدان و همچنین اغتشاشات داشتیم که تجربیات خوبی در این زمینه به دست آوردیم.

سردار مجیدی در پایان با تأکید بر تقویت پایگاه‌های بسیج گفت: بسیجیان عزیز ما بدون ادعا هر جا که نیاز شده است حضوری فعال داشتند و در کنار پاسداران در زمینه‌های مختلف به وظایف خود عمل کردند که لازمه به ثمر نشستن این زحمات تقویت هرچه بیشتر پایگاه‌های بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات