خبرهای داغ:

جلسات خانگی بیان احکام وعقاید، سنتی حسنه با برکتی فراوان

   جلسات خانگی احکام وعقاید همزمان با ماه رمضان امسال به منظور توسعه این جلسات در شهرک طالقانی ماهشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۰۰۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج بندر ماهشهر،  عباس چهار روستایی معاون فرهنگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص جلسات خانگی احکام وعقایدکه در شهرک طالقانی اجرا میشود، گفت: باید سازوکارهای ساده همگانی را تعریف کنیم تا افراد یادگیری احکام وعقایدرا ارزشیابی کنند و مشکلاتشان را از کارشناسان دینی بپرسند که این امر به پویایی فعالیت ها کمک می کند.

 

 وی گفت: باید دوره هایی پیش بینی شود تا مادران را با روش های سنتی و مدرن آموزش احکام آشنا کنیم و آنان را وارد مدار آموزشی احکام دینی کنیم.

معاونت فرهنگی سپاه ناحیه مقاومت بندر ماهشهربا اشاره به اینکه جلسه های خانگی احکام وعقاید را می توانیم با استفاده از تکنولوژی مدرن از جمله شبکه های مجازی به صورت برخط برگزار کنیم گفت: از جلسه های خانگی  فیلم های مستند تهیه شود که این امر باعث پیشرفت و ارتقای افراد و تشویق سایر خانواده ها می شود.

چهار روستایی با بیان اینکه باید جلسه های احکام دینی را رونق دهیم گفت: این جلسات حتی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود ضمن اینکه خادمان برای احیای روضه های خانگی تلاش بسیار کردند که امیدواریم این حرکت ها در جلسه های خانگی قران ،احکام وعقایدنیز اجرایی شود. 

وی بیان داشت: کارهای با محوریت دین بسیاری صورت گرفته است از  سال گذشته جلسه های قرآنی خانگی شکل گرفت و کارهایی در حوزه اقشار ومحلات بندر ماهشهراتفاق افتاد.

وی بیان داشت: باید به دنبال مردم برویم و از آنها بخواهیم که جلسه های قرآنی واحکام دینی را برگزار کنند و این امر باید از سوی معلمان و حافظان قرآنی شروع شود.

ارسال نظرات