هدف‌گذاری ایجاد ۳۰ هزار شغل در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای امسال بیش‌از ۳۰ هزار نفر سهمیه اشتغال به استان اختصاص یافته که در روزهای آینده سهمیه هر شهرستان به فرمانداران ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۹۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حامد آرامش روز چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با اداره‌های تابعه شهرستان‌های سیستان و بلوچستان با تبریک ماه ضیافت الهی و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهارداشت: مدیران ادارات تابعه شهرستانی با پیش‌بینی برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بصورت هدفمند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای رونق تولید و مهار تورم و خدمت به جامعه هدف برنامه ریزی کنند.

وی افزود: به منظور صحت سنجی اشتغال ثبت شده توسط دستگاه های اجرایی در سامانه "رصد"، فرآیند نظارت افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته کار و کارگر نیز گفت: تکریم بیش‌از پیش قشر شریف کارگری و اجرای برنامه‌های مفرح بصورت خانوادگی و ارتقای خدمات آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی به این عزیزان در ایامی که به نام آنها نامگذاری شده در دستور کار قرار دارد.

وی احیای تعاونی‌ها و تسهیل و رفع موانع تعاونی‌های مرزنشین را ۲ رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه تعاون بیان کرد و افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از تعاونی ها استفاده می‌شود.

آرامش اظهارداشت: در روزهای پایانی سال گذشته با مساعدت کارفرمایان و دستگاه های اجرایی، معوقات کارگری تا حدود زیادی در سطح استان پرداخت شد و این روند در روزهای ابتدایی سال جدید ادامه دارد.

وی همچنین از راه‌اندازی نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان فنوج خبر داد و گفت: گسترش و دسترسی آسان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جامعه هدف در سالجاری از اولویت های اساسی مجموعه دستگاه های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و تسهیل امور به نفع مردم باید سرلوحه کار مدیران اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان قرار گیرد.

ارسال نظرات