مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش:

رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی دغدغه مهم رهبر انقلاب است/ اجرای منویات رهبری گره گشای امور بوده و خدمات دهی به مردم را تسهیل می کند،

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و مبارزه با گرانی و مهار تورم و رونق دادن به تولید از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری به شمار می رود.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۷۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

حجت‌الاسلام حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش در گفت وگو با خبرنگار بسیج افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالهای اخیر به وجود مشکلات اقتصادی و تولیدی پی برده اند، بر همین اساس با نامگذاری سالها اهمیت تامین نیازهای مردم جامعه را متذکر شده اند.

وی بیان کرد: اجرای منویات رهبری گره گشای امور بوده و خدمات دهی به مردم را تسهیل می کند، بنابراین همگان باید احساس تکلیف کنند و به دغدغه‌های ایشان پاسخ دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش ادامه داد: مردم ایران در سالهای اخیر با نظام جمهوری اسلامی همراهی داشته و در شرایط دشوار تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان با شایستگی مقاومت کرده و برای حفظ و تداوم و بقای آن در خط مقدم جبهه حق بر علیه باطل بوده اند.

حجت الاسلام شیبک افزود: مقام معظم رهبری با درک مشکلات کشور در بخش های مختلف همواره مسئولان را برای حل آنها توصیه نموده و راه رسیدن به کامیابی را در مسیر شناخت ظرفیت ها و تدبیر و برنامه ریزی و دوری از هرگونه شعاردادن و حضور در میدان عمل می دانند، بنابراین مسوولان باید در جهت رفع مشکلات مردم باید بهترین برنامه و راهکار را ارایه دهند تا شاهد تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار