رمضان ماه امید و مغفرت الهی است

فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: رمضان ماه امید و مغفرت و مایه امیدواری بندگان به برخورداری از رحمت و رأفت الهی است
کد خبر: ۹۵۰۲۳۲۴
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حمید جارچی ظهر امروز در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن کریم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همه ساله در ماه میهمانی خدا و سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن در حرم مطهر سیدالکریم با حضور کارکنان نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه معنوی و سراسر نور و رحمت با هدف بهره‌مندی از فیوضات و فضایل بی‌منتهای ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران رمضان را ماه رحمت، مغفرت و بهار قرآن نامید و خاطرنشان کرد: به فرموده نبی مکرم اسلام ابتدای این ماه رحمت، میانه‌اش مغفرت و پایانش آزادی از آتش جهنم است.

جارچی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان یکی از نعمت‌های ویژه الهی و مایه امیدواری بندگان به آمرزش و ترک گناهان و برخورداری از رحمت و رأفت الهی است.

وی تصریح کرد: از این‌رو همه مومنان باید به نحو مطلوب از فیوضات ماه میهمانی خدا بهره‌مند شده و روح و روان خود را در پاکی این ماه شستشو دهند.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات