خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور؛

سربازان محافظ مردم اند/ اقتدار نیروهای مسلح، ستون جامعه است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان سربازان را حافظان و نگهبانان مردم عادی خواند و گفت اگر اقتدار نیروهای مسلح نباشد دشمن به راحتی جرأت حمله پیدا می کند‌.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۲۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ سردار حسن شاهوار پور در مراسمی که به مناسبت روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و تکریم سرباز برای بزرگداشت سربازان سپاه حضرت ولی عصر عج برگزار شد گفت: نیروهای مسلح در واقع ستون های یک جامعه هستند که اگر اقتدار آنها نباشد دشمن به راحتی می‌تواند حمله کند.

 

او افزود: سربازان باید شأن خود را بدانند و آن را صرفا به عنوان یک وظیفه نبینند زیرا اگر بنا باشد تدابیری در داخل و خارج از مرزها برای برقراری امنیت صورت پذیرد با کمک همین گروه خواهد بود.

 

سردار شاهوار پور همچنین یادآور شد که سربازان حافظان شهروندانی هستند که در حال گذراندن زندگی روزمره خود بوده و از این رو برای همین یک مورد باید به خود ببالند که امنیت قشر وسیعی از جمله خانواده خود را برقرار می‌سازند.

 

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران این دیدگاه را موجب لذت بیشتر از سربازی دانست سپس گفت: سربازی چرخه‌ای است که یکی می‌رود و دیگری می‌آید 

اما هدف آن است که سرباز با سلامت بیاید و با سلامت جسمی، روحی و روانی بازگردد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر در پایان سربازان را در اوقاتی که فرماندهان در پادگان حضور ندارند؛ همچون «فرمانده آن مرکز» دانست .دراین مراسم حافظ قرآن وگروههای تواشیح به اجرای محافل انس قرآن پرداختندوپس ازاقامه نمازجماعت مغرب وعشاء وصرف افطار فرماندهان ومسئولین به همراه سربازان ازآنان تکریم شد.

سربازان محافظ مردم اند/ اقتدار نیروهای مسلح، ستون جامعه است

ارسال نظرات
پر بیننده ها