قاسمی فرزاد:

خون پاک شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه خون پاک شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است، گفت: ۳۰۰ شهید والامقام این شهرستان نمونه‌ای از این ایثار است.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۶۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با حضور در جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) و روز فامنین در مسجد اعظم فامنین اظهار کرد: این روز به زیبایی و با مسما به عنوان روز فامنین انتخاب شده و مایه خرسندی است که توفیق حضور در این مراسم حاصل شد.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی ایران در همه توفان‌ها و حوادث سهمگین توانسته محکم و استوار در مقابل توطئه‌ها بایستد دلیل آن توجه به معنویات است و اگر دشمنان این مکتب موفق به ضربه زدن به این مردم نمی‌شوند به واسطه توجهات به معنویات و احکام است.

استاندار همدان با بیان اینکه توسل به خدا باعث شده این کشور در مقابل همه حوادث بیمه شود، اضافه کرد: اگر تاریخ دیگر کشورها را در سده‌های گدشته مرور کنیم، می‌بینیم به استثنای ایران اسلامی، کفر با ورود به هر کشور آن کشور را در اختیار گرفته و به آن نفوذ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خون پاک و مطهر شهدای ما در طول سال‌های بعد از انقلاب تقدیم شد و این نظام را بیمه کرد که ۳۰۰ شهید والامقام این شهرستان نمونه‌ای از این ایثار است، خون پاک شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است ‌.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: دولت سیزدهم بعد از استقرار، گره‌ها را یکی پس از دیگری گره‌گشایی می‌کند و این سخن مقام معظم رهبری است.

وی با یادآوری دیدار روز گذشته با رهبر معظم انقلاب و گزارش ریاست جمهور در ابتدای این مراسم از اقدامات خود، تصریح کرد:  مقام معظم رهبری اقدامات دولت در عرصه‌های مختلف را مورد تایید قرار دادند که باز کردن گره‌ها و پروژه‌های نیمه تمام یکی از این گره‌ها بود که باز شد.

استاندار همدان ادامه داد: در سفر ریاست محترم جمهور ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که  بیشتر این اعتبارات در بحث راه و راه آهن و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی افزود: سهم شهرستان فامنین به شکل مستقیم ۴۳۳ میلیارد تومان بود که بی‌نظیر بوده است و در کنار آن با پیگیری‌های مجدانه در منطقه ویژه اقتصادی که اقدامی در آن صورت نگرفته بود پروژه پتروشمی ابن سینا راه اندازی خواهد شد و یک سرمایه گدار بزرگ از پتروشیمی‌های بزرگ پتروشیمی مارون جذب و سرمایه گذاری در این منطقه را خواهد داشت.

قاسمی فرزاد گفت: سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان و علاوه بر ایجاد اشتعال زیاد می‌تواند جوانان این منطقه را جدب کند و رونق ویژه‌ای به منطقه خواهد داد.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ با برنامه‌ریزی‌های‌ به عمل آمده شاهد پیشرفت در حوزه‌های کشاورزی، عمرانی و دیگر حوزه‌ها در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار