جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس شهرستان مهریز

صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس مهریز با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۸۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز،حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در این جلسه با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است افزود: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال هم با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز با شکوه هر ساله و حتی بیشتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ان شاالله همه مسلمانان به عنوان وظیفه دینی و شرعی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز، جنایت‌های این رژیم و غده سرطانی که هرروز بیشتر می‌شود را محکوم خواهند کرد.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه در شهرستان مهریز هم هر ساله این راهپیمایی باشکوه و عظمت برگزار شده است افزود: همانگونه که مردم شهرستان در روز ۲۲ بهمن هم با حضور پرشور و کم نظیر خود در راهپیمایی شرکت کردند قطعا در روز قدس هم شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در سه نقطه شهرستان مهریز با تجمیع دهستان خورمیز در شهر و روستا‌های منشاد و دهستان بهادران بطور مجزا برگزار می‌شود.

وی فضاسازی ادارات و نصب پوستر و ارسال پیامک دعوت به جامعه هدف هر اداره را خواستار شد و بر اطلاع رسانی مناسب و فعالیت قوی روابط عمومی ادارات و هماهنگی با خبرنگاران تاکید کرد.

فرماندار مهریز با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان، تیم‌های اورژانس و اورژانس اجتماعی هم در مسیر راهپیمایی مستقر هستند، از همه اقشار مختلف مردم بویژه ورزشکاران، بسیجیان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس و ... برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

راهپیمایی روز قدس شهرستان مهریز ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از میدان توحید به سمت میعادگاه نماز جمعه مهریز (مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام) برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات