خبرهای داغ:
معاون وزیر کار:

امید آفرینی در جامعه گسترش یابد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق دستور مقام معظم رهبری امید آفرینی را باید در جامعه گسترش دهیم و از ظرفیت های انسانی و طبیعی کشور برای توسعه هر چه بیشتر آن استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۵۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ ضرغام صادقی امروز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست اداره کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در محل این اداره کل بیان کرد: در سالی که گذشت مردم در مقابل ناملایمت ها و تحریم های سخت دشمنان مقاومت کردند.

 

وی گفت: کشور ایران چهار مولفه اقتداری دارد که دشمنان به دنبال تضعیف آن هستند که یکی از این مولفه ها، انسجام ملی در ایران است.

 

معاون وزیر کار ادامه داد: مولفه مهم دیگر کشور حوزه انرژی است که ایران در تولید و صادرات در این بخش بسیار قدرتمند است.

 

وی گفت: سومین مولفه اقتداری کشور قدرت دفاعی و چهارمین مولفه قدرت منطقه‌ای ایران است.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: چهارمین مولفه اقتدار ایران باعث شده کشور در منطقه دارای قدرتی باشد که هیچ دشمنی جرات رویارویی مستقیم با ایران را نداشته باشد.

 

صادقی در بخش دیگری از این آیین افزود: از مدیریت ارشد استان درخواست می شود که به سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کمک کند تا شاهد عملکرد بهتر این اداره کل باشیم.

 

امروز پنجشنبه با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و قائم مقام وزیر مدیر کل جدید کار خوزستان معرفی شد.

 

در این آیین از زحمات "ارسلان غمگین" مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تقدیر و "اصغر رشنودی" با حکم سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل در استان منصوب شد.

 

ارسلان غمگین سه سال هفت ماه مدیر کل کار خوزستان بوده است.

 

امید آفرینی در جامعه گسترش یابد

ارسال نظرات
پر بیننده ها