مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم در سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان برگزار شد

به مناسبت میلاد مسعود کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن کریم در سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان با حضور همکاران این سازمان بهمراه خانواده هایشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۵۷۰
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط رضا صفدری قاری برجسته استان و قاری ممتاز کشور که بتازگی در محضر مقام معظم رهبري نیز تلاوت زیبای خود را ارائه داده بود شروع و در ادامه مداح عصمت و طهارت بمناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی به مدیحه سرایی پرداخت.

در این مراسم سید عبدالحسین سجادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با ابلاغ پیام تبریک آغاز سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم بهره گیری از فیوضات معنوی ماه بهار قرآن نماینده مقام معظم رهبري در وزارت جهادکشاورزی به همکاران جهادکشاورزی گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و دوری از منیت و خودخواهی است.

وی افزود: برای تقرب و استفاده از لحظه لحظه این ماه پر کرامت ،رو به سوی قرآن بیاورید و همواره سعی کنید با کلام الهی مانوس بمانید.

همچنین در این مراسم به جمعی از فرزندان همکاران که امسال برای اولین بار روزه گرفتن برآنان واجب شده بود هدایای به رسم یاد بود اهدا شد.

پایان بخش مراسم معنوی انس با قرآن اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در محل محوطه سازمان جهادکشاورزی و ضیافت افطاری بود.

گفتنی است با جمع آوری نذورات کارکنان، برای اطعام و باز کردن روزه ۲ هزار نفر از پرسنل و خانواده هایشان سفره افطاری پهن شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار