محفل انس با قرآن و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۶۶۰
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:   محفل انس با قرآن کریم و جشن ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور خانواده پاسداران و بسیجیان به همت اداره اوقاف و معاونت روابط عمومی سپاه ناحیه بهارستان در امام زاده حسن نسیم شهر برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری برجسته کشوری سعید سعیدی و قاری شهرستانی محمد عظیمی آغاز سپس امام جمعه نسیم شهر حجت الاسلام حسینی به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام علی حسینی ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن (ع) گفت: امام حسن(ع) یك همسایه یهودی داشتند كه دیوار خانه آنها نم كشیده و به دیوار خانه امام سرایت كرده بود. روزی همسر فرد یهودی به خانه امام می رود و می بیند كه دیوار خانه امام حسن مجتبی (ع) خراب شده است. در این حالت به حضرت می گوید چرا شما به ما نگفتید كه دیوارتان خراب شده است. حضرت می فرمایند: نمی خواستم خجالت بكشید. جدّم رسول خدا (ص) مرا به همسایه داری سفارش كرده است. در اثر این برخورد و رفتار امام حسن (ع) فرد یهودی مسلمان شد.خوب است كه ما هم در برخورد با همسایگان خود اینگونه باشیم.

وی در ادامه افزود: خواهران و برادران رو به خواندن کتاب انسان ۲۵۰ ساله مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که در خصوص امام شناسی است دعوت میکنم.

حسینی در پایان افزود: به هیچ وجه با دخترانی که بی حجاب هستند برخورد بد نکنید و درگیر نشوید وظیفه ما انسانیت و کلام خوب است بیشتر این دختران گمراه اند، کم کاری نکنید و با زبان خوب و نیکو امر به معروف کنید.

مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت سلگی، برگزاری مسابقه و صرف افطاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات