مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) گفت: قرائت قرآن‌کریم و تدبر در آن با تقویت ایمان ارتباط مستقیم دارد.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۹۵
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اسماعیل مهدوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 3 ارومیه، امروز 19 فروردین در محفل انس با قرآن کریم، گفت: قرائت قرآن کریم و تلاش برای تدبر در آن به طور قطع با تقویت ایمان ارتباط مستقیم دارد، بنابراین باید در این زمینه به‌صورت جدی گام برداشته شود.

وی ضمن اشاره به اینکه عمل به دستورات خداوند متعال و خواندن قرآن در رستگاری دنیا و آخرت‌مان تاثیر بسیار زیادی دارد، گفت: پس لازم است، این موضوع را به صورت جدی دنبال کنیم و از آموزه‌های الهی به‌هیچ عنوان غفلت نکنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 3 ارومیه با بیان اینکه به واسطه قرائت قرآن می‌توانیم خودمان را در مقابل عقاب الهی حفظ کنیم، ادامه داد: همچنین در این کتاب آسمانی علوم بسیار زیادی نهفته است، که با مطالعه و تامل می‌توان به این موارد دست پیدا کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد، خاطرنشان کرد: این ایام یک فرصت ارزشمند برای انس و الفت با قرآن کریم است، بنابراین نباید آن را از دست بدهیم.

ارسال نظرات