مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت؛

تردد۲۷۷ هزار مسافر از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۲۷۷ هزار و ۳۲۹ مسافر از پایانه مرزی مهران تردد داشته اند که در مجموع ۱۵۲۷۸۸ نفر ورود و ۱۲۴۵۴۱ نفر خروجی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۰۲۸۶۳
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰


به گزارش خبرگزاری بسیج،سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مقصد ایلام به سایر نقاط کشور ۹۵۹۶ سفر برای جابجایی ۱۲۸۴۲۵ مسافر انجام شده که به ترتیب ۱۶ و ۶۰ درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش وجود داشته است.

وی درباره آمار تردد مسافر از پایانه مرزی مهران افزود: ۲۷۷ هزار و ۳۲۹ تردد انجام شده که در مجموع ۱۵۲۷۸۸ نفر ورود و ۱۲۴۵۴۱ نفر خروجی صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: در این زمینه ۱۴۶۹۴۰ ایرانی و ۵۸۴۸ مسافر خارجی از پایانه مرزی مهران وارد شده همچنین ۱۱۶۶۰۱ مسافر ایرانی و ۷۹۴۰ خارجی از پایانه شهید سلیمانی مهران خروجی داشته ایم.

وی تصریح کرد: بیش از ۳ میلیون و ۳۸۰ هزار وسائط نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان تردد کرده که نسبت به مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است.

چشمه خاور یادآور شد: میزان ورودی و خروجی وسایل نقلیه به استان به ترتیب ۳۶۴۴۷۹ و ۳۱۹۴۶۶ وسیله بوده همچنین ۲۱ و ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش صورت گرفته است.

انتهای پیام/آ

ارسال نظرات