کارگاه احکام شرعی در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، کارگاه آموزشی احکام شرعی ویژه بانوان در پایگاه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۸۶۹
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ایستگاه صلواتی در بلوار بسیج شهرستان برپا شد.

گفتنی است این ایستگاه در راستای تکریم دوستداران امام حسن مجتبی (ع) به همت گروه فرهنگی نوجوانان جابر این پایگاه مقاومت با همکاری پایگاه مقاومت بسیج برادران امام علی ابن ابیطالب (ع) برپا شد.

همچنین فرمانده پایگاه فاطمه زهرا (س) از برگزاری کارگاه‌ حضوری احکام شرعی کاربردی و  پاسخ به سؤالات شرعی در ایام ماه مبارک در پایگاه خبر داد.

زهرا ادهم با اشاره به هدف از برگزاری این کارگاه اظهار کرد: با توجه به حضور مؤثر طلاب در خانواده‌ها و در راستای افزایش توانمندی و مهارت آن ها در پاسخگویی به احکام شرعی، دوره کارگاهی یک ماهه احکام کاربردی در ماه مبارک  برگزار می‌شود.

او افزود: این دوره شامل مباحث متعدد ازجمله تقلید، نماز، دماء ثلاثه، نکاح، پوشش، غنا، مسائل فقهی پزشکی و دیگر موضوعات، به‌صورت حضوری در جمع بانوان قرآنی پایگاه با حضور زینب ادهم از طلاب حوزوی و اساتید فقه و اصول هفته ای یک جلسه در ماه مبارک برگزار می‌شود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار