شب های قدر فرصت تقرب به اسامی مقدس خداست

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: ماه رمضان و شب های قدر فرصتی است تا در مورد اسماء حسنا باری تعالی در دعای جوشن کبیر تفکر کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۲۸۷۷
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

با نزدیک شدن به شب های قدر، حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص ارزش و جایگاه این شب ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماه رمضان و شب های قدر فرصتی است تا در مورد  اسماء حسنا باری تعالی در دعای جوشن کبیر تفکر کنیم و ببینیم چند تا از این ۱۰۰۰ اسم در ما فعال است.

او افزود: این اسماء مقامات ما هستند، ما باید ببینیم که چند مورد از این مقامات را دریافت کرده ایم و به این اسماء رسیده ایم. چون در روز قیامت باید با هر کدام از این اسم ها ما را صدا کنند. آیا واقعاً صدایمان خواهند کرد: یا جواد، یا کریم، یا غفور و …؟

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اضافه کرد: خداوندی که دنیا و عمر ما را براساس فرمول ها و معادلاتی بنا نهاده است. برای سنجش این معادله ها، میزان و معیاری قرار داده تا میزان شادی و رضایت از سرمایه ی عمر مشخص شود.

فرزین ادامه داد: کسی که میزانش سنگین باشد، در یك زندگی خشنود خواهد بود. یک زندگی پرعیش، یک حیات پر رضایت و مرضی دارد. اما اگر کسی میزان اعمالش کم باشد و اما كسی كه ترازوهایش سبك است. کسی است که موازین ندارد، با میزان و قَدَر کار، بیگانه است.

او بیان داشت: در نگاه جامعه امروز، انسان موفق کسی است که دکتر، مهندس و غیره باشد. اما درست آن است که بگوییم انسان موفق، یک انسان مؤمن است، شهید، منتسب به شهید، یک انسان موفق است. یک مؤمنی که توانسته عشق خدا را همیشه در رأس همه عشق هایش نگه دارد، انسان موفقی است. یک آدمی که توانسته عشق به خانواده آسمانی، عضویت در خانواده آسمانی اش را همیشه به عنوان معشوق اصلی در نظر بگیرد، انسان موفقی است. موفق کسی است که توانسته چهارده معصوم را در رأس معشوق و محبوبش بعد از خدا نگه دارد و توانسته جهاد در راه خدا را همیشه در رأس برنامه هایش قرار دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار