خبرهای داغ:

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه در منطقه محروم اندیکا

 معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از بهره‌برداری از مدرسه نشاط زاگرس در منطقه محروم طالپا از مناطق عشایری شهرستان اندیکا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۶۴
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛

محمدجواد خلیلی در آیین بهره‌برداری مدرسه سه کلاسه در روستای طالپای اندیکا که امروز (۱۹ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهارکرد: این مدرسه با مشارکت گروه داروسازان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ساخته و تحویل داده شده است.

، وی گفت: هزینه ساخت این مدرسه سه کلاسه ۱۷ میلیارد ریال بوده که خیر مبلغ ۲ میلیارد ریال آن را پرداخت کرده است. در این مدرسه ۵۰ دانش‌آموز مشغول به تحصیل خواهند شد و از نیکوکاران تقاضا داریم که در ساخت مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار بیش از پیش با این مجموعه همکاری کنند.

 

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: یکی از پروژه‌هایی که در شهرستان محروم اندیکا در دست اقدام است برچیدن مدارس سنگی است که از خیران درخواست کمک در این مسیر را داریم.

 

وی گفت: در سال گذشته ۲۹ کلاس درس در قالب ۱۴ مدرسه در شهرستان اندیکا با کمک خیران ساخته شده است و در حال حاضر نیز ۳۳ مدرسه با ۵۹ کلاس درس در دست ساخت است. در شش سال گذشته سه هزار و ۶۴۵ کلاس درس در خوزستان ساخته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار