مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: دو شهید گمنام مهمان مردم یزد در ایام لیالی شب‌های قدر خواهند بود.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۰۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، منصور زارع ، با اشاره به اینکه مردم یزد برای اولین‌بار در ایام شب‌های قدر میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستند تصریح کرد: باتوجه‌به درخواست‌های مکرر مردمی، گروه‌های مذهبی، دانشجویی و دانش‌آموزی تعدادی شهدا برای ایام لیالی قدر به استان‌ها اختصاص‌یافته است که در این زمینه دو شهید گمنام شب گذشته از طریق فرودگاه شهید صدوقی یزد وارد استان شده و تا پایان فروردین مهمان مردم یزد خواهند بود.

وی ادامه داد: برنامه‌های متعدد معنوی با حضور اقشار مختلف مردم با حضور این دو شهید گمنام در سطح استان در نظر گرفته شده است و همچنین هر روز از ساعت ۷ صبح این شهدا در محل امامزاده جعفر برای زیارت مردم حضور دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با تأکید بر اینکه این شهدا مهمان مردم یزد هستند ابراز کرد: برنامه خاصی برای خاک‌سپاری این شهدا در نظر گرفته نشده است و تنها تا پایان فروردین این شهدا در یزد هستند و پس از آن دوباره به تهران منتقل خواهند شد.

زارع با اشاره به اینکه این دوشهید گمنام که مردم یزد میزبان آن‌ها هستند ۲۷ ساله و ۳۷ساله هستند اظهار کرد: یکی از این شهدا مربوط به عملیات رمضان در شرق بصره و دیگر شهید گمنام نیز مربوط به عملیات خیبر هستند که این ایام مهمان مردم دارالعباده خواهند بود.

ارسال نظرات