خبرهای داغ:
مسابقات فوتسال جام رمضان پردیسان یادبود شهید آرمان علی وردی در سالن فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری پردیسان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۲۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهید «آرمان علی‌وردی» در پردیسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات فوتسال جام رمضان پردیسان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استان قم، حوزه شهدای مدافع حرم و حوزه شهدای گمنام پردیسان و حضور تیم های شرکت کننده در سالن فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری پردیسان برگزار شد.

 رضا عبدی مسئول شعبه تربیت بدنی حوزه شهدای مدافع حرم در آیین آغازین نخستین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان با عنوان یادبود شهید آرمان علی وردی از شهدای والا مقام امنیت با مساعدت و همکاری مسئولین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری استان قم، معاونت تربیت بدنی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و مسئولین حوزه های مقاومت بسیج شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم در سطح حوزه های مقاومت بسیج و محلات پردیسان برگزار گردید.

وی  افزود: طرح مسابقات فوتسال جام رمضان با هدف اهتمام ورزیدن، ارتقا دید کلان و جامع به مسابقات ورزشی بین بسیجیان دنبال می شود که این هدف نشان از بالندگی، رشد، توسعه و تعالی ورزش همگانی در جوامع و بسیج دارد. این برنامه پیرو تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان نسبت به امر ورزش که ورزش را یک امر واجب و موجب نشاط ذهنی و جسمی دانستند به جهت ایجاد تمهیدات الزام به ارتقاء توانایی های جسمی و آمادگی بسیجیان برگزار شد.

عبدی عنوان کرد: در جام رمضان یادبود شهید آرمان علی وردی، ۱۱ تیم از پایگاه های برادر سطح پردیسان و حوزه های مقاومت بسیج شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم در رده سنین جوانان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری به یادبود شهید امنیت آرمان علی وردی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم های شهید کلهری، شهید بنیادی، شهید هاشم پور، محله امام حسین(ع)، شهید موسوی نژاد، ابا صالح و شهید سلیمانی از حوزه برادر شهدای مدافع حرم پردیسان و تیم های شهید زین الدین، شهید کریمی، شهید میثمی و شهیدان محمودی از حوزه برادر شهدای گمنام پردیسان در مراحل یک چهارم و هشتم نهایی، نیمه نهایی و فینال با یکدیگر به رقابت می پردازند که به رسم یادبود از کسب عنوان کنندگان این دوره از مسابقات در مراسم اختتامیه جام رمضان آیین تجلیل بعمل خواهد آمد.

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهید «آرمان علی‌وردی» در پردیسان

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات
پر بیننده ها