فرمانده سپاه کربلا:

شهید آوینی در هر عرصه‌ای از هنر ممتاز و بی‌نظیر است / هنرمندان راه انقلاب و شهدا را در پیش بگیرند

ساری-سردار مسلمی خطاب به هنرمندان گفت:راه اسلام ناب، ائمه اطهار، معصومین و شهدا را پیش بگیرید که انحرافی در آن نیست و اگر برخی سیاسیون راه شهید آوینی، چمران و معصومین را می‌رفتند در آن انحرافی نبود.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۵۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

شهید آوینی در هر عرصه‌ای از هنر ممتاز و بی‌نظیر است / هنرمندان راه انقلاب و شهدا را در پیش بگیرند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا شامگاه شنبه در مراسم روز هنر انقلاب اسلامی، روز قشر بسیج هنرمندان که در مجتمع فرهنگی ورزشی برق مازندران برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید آوینی با اشاره به اینکه انتساب به این شهید هم افتخار است و هم وظیفه‌ها را سنگین می‌کند،گفت: شهید آوینی در هر عرصه‌ای از هنر ممتاز و بی‌نظیر است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بعد از شهید آوینی کسی نتوانسته جای او را پرکند،افزود:  هنرمندان انقلابی و متعهد مازندران منتسب به این شهید هنرمند به خود ببالند و خود را نسبت به خواسته شهید آوینی وفق دهند.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه  هنرمندان به واسطه جایگاه ارزشمندی که در جامعه دارند باید قدردان باشند، ادامه داد:خیلی‌ها می‌خواهند هنرمندان  را از راه و مسیر و انقلاب جدا کنند و در این وانفسای فرهنگی نباید دچار لغزش شد.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه هنرمندان پیشانی جامعه اسلامی هستند، اضافه کرد:  قشر جوان به هنرمندان مراجعه می‌کنند  که این  وظیفه هنرمند را مضاعف و سنگین‌تر می کند.

سردار مسلمی خطاب به هنرمندان گفت:راه اسلام ناب، ائمه اطهار، معصومین و شهدا را پیش بگیرید که انحرافی در آن نیست و اگر برخی سیاسیون راه شهید آوینی، چمران و معصومین را می‌رفتند در آن انحرافی نبود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: مسئولین به هنر متعهد انقلابی اعتقاد داشته باشند.

گفتنی است، این مراسم  که به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا برگزار شد، از سه عنوان کتاب «ما پنج نفر»، کتاب شعر «برای ایران» و کتاب خوشنویسی «قرآن» رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها