به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام :

مسجدامیرالمومنین (ع) بندر پل در شهرستان بندرخمیر به بهره برداری رسید

کد خبر: ۹۵۰۳۰۶۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مسجد امیرالمومنین(ع)بندر پل با حضور حجةالاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرماندهی سپاه امام سجاد(ع)،فرماندار و امام جمعه شهرستان خمیر، مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه امام سجاد(ع)، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر خمیر، شهردار، شوراها و عموم مردم بندر پل به بهره برداری رسید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان حجة الاسلام عبادی زاده گفت: آبادانی مسجد به خشت و گل مسجد نیست بلکه به حضور فعال شما مردم به خصوص جوانان عزیز است، دشمن از حضور جوانان در مسجد می‌ترسد و وحشت دارد.
حجةالاسلام عبادی زاده عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های مسجد استفاده کنید کدورت ها را قبل از رجوع به دادگاهها در مسجد برطرف کنید قرائت، آموزش قرآن ، برگزاری نماز جماعت را در مسجد داشته باشید. انشالله دراین منطقه بین جوانان دهه هشتادی و دهه نودی حافظان قرآن داشته باشیم و همچنین در این امر از تجربیات برادران اهل سنت استفاده شود.

سرهنگ پاسدار حمید کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر خمیر در امه افزود: ساخت این مسجد با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان با همت خیرین محترم شهرستان و استان و همچنین با پشتیبانی سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، معاونت مهندسی سپاه استان و قرارگاه پیشرفت وآبادانی به بهره برداری رسید که الحمدلله این مسجد به یک پایگاه فرهنگی، اجتماعی،مذهبی، عبادی برای این منطقه خواهد بود.

ارسال نظرات