خبرهای داغ:
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس اعلام کرد؛

حمایت همه جانبه از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمادگی و همراهی خود را جهت حمایت همه جانبه از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اعلام میکنم.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دکتر علیرضا عزالدین سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان طي دیدار با عباس گلرو نماینده مردم شریف شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، اهداف و برنامه های پیش رو در جهت ارتقاء و توانمندسازی دانشگاه فنی و حرفه ای را تشریح کرد.
وی با اشاره به اینکه 60 درصد از دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای پس از اتمام تحصیل جذب بازار کار می شوند، افزود : دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از 3هزار دانشجو و 4 دانشکده در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود و امیرآباد دامغان با هدف تربیت تکنسین مهارتی مشغول به فعالیت است.
علیرضا عزالدین بیان داشت : دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای با تبدیل ایده ها به محصول ارتباط نزدیکی با حوزه صنعت و بازار کار دارند
وی با اعلام خبر اکتساب رتبه های برتر 5 نفر از دانشجویان این مجموعه دانشگاهی در المپیاد ملی مهارت و همچنین افتخارات کسب شده این دانشگاه در طی سالیان اخیر، خواستار نگاه ویژه دکتر گلرو نماینده مردم شریف شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به این دانشگاه شد.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به این نکته که دانشگاه فنی و حرفه ای یک دانشگاه مهارت محور است ، افزود : دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاهی با پتانسیل بسیار بالا و متفاوت از سایر دانشگاهها است.
عزالدین همچنین از برگزاری 70 درصدی دروس دانشجویان این دانشگاه در کارگاه و آزمایشگاهها خبر داد و گفت : برخورداری از اساتید خبره و مهارتی در سطح این دانشگاه و عدم ورود دانشگاه فنی و حرفه ای به مقطع تحصیلات تکمیلی و مهارتی بودن دانشجویان این مجموعه دانشگاهی از دلایل عمده استقبال از رشته های مهارتی این دانشگاه است.
نماینده مردم ضمن تبریک انتصاب سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و آرزوی موفقیت در پیشبرد اهداف دانشگاه فنی و حرفه ای، آمادگی خود جهت کمک به اهداف توسعه ای دانشگاه را اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار