برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان در زاهدان

اولین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان در سال ۱۴۰۲ با موضوع«راهکارهای علمی و عملی برای تحقق شعار سال» برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۲۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اولین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین منصور باقربیگ، به دبیری سرهنگ پاسدار حسن نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان با موضوع« راهکارهای علمی و عملی برای تحقق شعار سال» در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارخانجات سپاه سلمان در این جلسه در بحث تحقق شعار سال مواردی را عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی در دستور کار بسیج کارمندات و ادارات استان قرار گرفته و دراین‌راستا پاسخ‌گویی به شبهات جامعه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به این مطلب که مأموریت سال سازمان بسیج ادارات و کارمندان در سال ۱۴۰۲ در سه محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی برنامه‌ریزی‌شده است افزود: برگزاری همایش جهاد تبیین با حضور مسئولین و مدعوین استانی و کشوری، حضور مدیران در دانشگاه‌ها و مدارس برای جهاد تبیین، برگزاری نشست برای خانواده‌ها، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری اردوهای پیشرفت برای کارکنان و مدیران براساس ظرفیت استان و برگزاری همایشات زیست عفیفانه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب از وظایف فرماندهان حوزه‌های ادارات کل و شهرستان می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصورباقر بیگ، رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان  سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با توجه به دو محور مهمی که حضرت آقا در شعار سال بیان فرمودند؛ (مهار تورم و رشد تولید) مهار تورم یک‌جهت آن به دولتمردان و جهت دیگر آن به مردم برمی‌گردد.

وی افزود: وقتی عرضه و تقاضا با هم همخوانی نداشته باشند، باعث ایجاد تورم می‌شود.

باقربیگ بیان کرد: چنانچه فرهنگ‌سازی در مردم ایجاد شود و مردم توجیه شده و مباحث مربوطه را رعایت کنند، تقاضا کم می‌شود و تناسب بین عرضه و تقاضا به وجود می‌آید بنابراین باید روی فرهنگ مردم و جامعه کار شود.

رئیس هئیت اندیشه ورز قشر بسیج کارمندان و ادارات سپاه سلمان بیان کرد: بحث رشد تولید به مسئولین و استانداری برمی‌گردد، فعال‌سازی کارخانجات و رفع موانع تولید از مواردی است که می‌شود به مهار تورم کمک کرد.

در ادامه هریک از اعضای هیئت، نظرات و راهکارهای خود را در خصوص موضوع جلسه ارائه کردند.

ارسال نظرات