سرهنگ نکوئی گفت: امیدآفرینی باید مورد توجه جدی و در دستور کار مسئولان قرار گیرد، آینده واقعی و روشن در مقابل چشم مشاهده و در عمل نشان داده شود.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۳۲
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهردر نشست روشنگری و تبیین شعار محوری سال در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی با حضور فعالان فضای مجازی شهرستان برگزار شد، گفت: از ملزومات تحول؛ اعتماد به نفس ملی و هوشیاری است اگر اعتماد به نفس داشته و هوشیار باشیم حتماً موفق خواهیم شد، مردم مومن و انقلابی ایران با اعتماد به نفس و هوشیاری خودشان توانستند به پیشرفت های بسیار خوبی دست یابند.

وی افزود: پیشرفت‌های علمی و فناوری، در زمینه های نانو، زیست فناوری، سلامت، هسته‌ای، هوافضا و دفاعی، پیشرفت در حوزه زیرساخت های کشور و در حوزه روابط خارجی در زمان تحریم حاصل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ادامه داد: آن چیزی که باید مورد توجه جدی خودمان قرار دهیم این است که امیدآفرینی کنیم امید، آفرینی خود فریبی نیست در کنار بیان ضعف ها بایستی امیدآفرینی در دستور کار قرار گیرد آینده واقعی و روشن در مقابل چشم قرار بگیرد و نشان داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین اربابی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نیکشهر گفت: حضرت آقا شعار سال را اقتصادی برای من و شما مطرح کرد اما در بیاناتشان در مورد حجاب هم صحبت کردند خیلی از جاها حتی ماها که ادعا میکنیم انقلابی هستیم مذهبی هستیم در رابطه با حجاب ایده خودمان را می دادیم.

وی افزود: یکی می گفت چرا حجاب را رعایت نمی کنیم یکی می گفت سردار سلیمانی هم ممانعت نمیکرد از بدحجاب ها. در صورتی که حاج قاسم سلیمانی به این مضمون گفتند که آن دختر کم حجاب و بدحجاب هم دختر من است.

اربابی در ادامه گفت: بعضی میگفتن یک روزی حضرت آقا به کوهنوردی میرفتند با یک دختروپسری بی حجاب روبرو شدند اما برخورد نکردند، آن ها می گفتند که حضرت آقا آن دختر بی حجاب را دیده و برخورد نکرده پس شما چرا برخورد می کنید؟

نماینده ولی فقیه در سپاه نیکشهراذعان کرد: حضرت آقا فرمودند در رابطه با شعار رشد تولید و اقتصاد به فرهنگش هم بپردازیم، ریشه خیلی از مسائلی که در جامعه رخ می دهد،حتی همین بدحجابی و کم حجابی به فرهنگ واقتصاد برمی گردد. به فرهنگ و اقتصاد که اینها لازم و ملزوم همدیگرند.

نماینده ولی فقیه درسپاه نیکشهر تصریح کرد: بسیاری از افرادی که بد حجابی می کنند اهل دین و نماز و روزه و تضرع و اشک هستند. دشمن در بحث حجاب با برنامه وارد شده اگر آنها در فضای مجازی جهت تخریب مسئله حجاب دارند کار می‌کنند ما باید در مورد فواید حجاب جایگاه زن در جامعه که این یک ابلاغ است از طرف آقا کار کنیم ما نباید بدون برنامه وارد شویم.

ارسال نظرات