زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی،روز بسیج هنرمندان و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۳۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

پیام تبریک فرمانده سپاه زنجان به مناسبت روز بسیج هنرمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سردار جهانبخش کرمی به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی،روز بسیج هنرمندان و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی پیام تبریکی صادر کرد.

نتن بیانیه به شرح زیر است:

هنر دقیق‌ترین و رساترین وسیله انعکاس اندیشه‌ها و آرمان‌های شریف است. هنری که در خدمت حق، انسانیت و راستی و درستی قرار داشته باشد ارزشمند محسوب می.شود. ( مقام معظم رهبری)   ٢٠ فروردین یادآور سالروز شهادت هنرمند متعهد انقلاب اسلامی، راوی رشادت ها و شجاعت های رزمندگان دفاع مقدس و شهیدان وطن، سیدمرتضی آوینی است. این شهید بزرگوار از بینش عمیق و درکی وسیع از جهاد و دفاع مقدس برخوردار بود و پس از پایان یافتن جنگ تحمیلی، با درک درست و فهم عمیق از الزامات و مقتضیات فرهنگی جامعه پس از دفاع مقدس، هوشمندانه و آگاهانه رسالت خویش را حضور فعال و تاثیرگذار در میدان مقابله با جنگ نرم دشمن و جهاد تبیین تعریف و در این عرصه، صحنه‌های بی‌بدیلی از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و حماسه سازان جبهه حق علیه باطل را با سبکی ساده و سیاقی رسا به نسل‌های پس از جنگ منتقل کرد.

در اندیشه انقلاب اسلامی هنر یک ثروت الهی و زبان رسای اخلاق و فضیلت است. توانایی تولید آثار هنری و اثر مستقیم در تربیت نیروی انقلابی در جامعه بزرگ اسلامی و توانایی تولید اندیشه و ترویج گفتمان مقاومت و استکبار ستیز می‌تواند بخشی از دستاورد آموزش نخبگان و تربیت هنرمندان نسل جدید جامعه ایران اسلامی باشد که به خوبی در اندیشه و کارکرد شهید آوینی تبلور یافت. 

اینجانب روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان را که به نام سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی (ره) مزیّن شده به تمامی هنرمندان بسیجی استان زنجان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان، توفیق روز افزون، برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برابر منویات مقام معظم رهبری مسئلت دارم.     

ارسال نظرات