کشف بیش‌از ۱.۵ تن تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۶ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۶۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۳۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای یک باند مسلح و حرفه ای قاچاق، که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را از شهرستان های زابل، خاش و سراوان به مناطق مرکزی کشور داشتند را شناسایی کردند.

وی با اشاره به رصد لحظه‌ای تحرکات اعضای این باند توسط یگان‌های انتظامی، افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته ماموران انتظامی پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در ارتفاعات شهرستان‌های مذکور منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آن ها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه و با آتش پر حجم یگان های عملیاتی پلیس، ۶ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل حضور و دپوی آنان در مناطق کوهستانی یک تن و ۶۶۷ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف و ۶ دستگاه خودرو سواری نیزتوقیف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

ارسال نظرات