مراسم گرامیداشت هفتادمین سالروز تولد جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در جوار مزار هشت شهید گمنام در پارک فدک محله نارمک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۵۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت هفتادمین سالروز تولد جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان شامگاه پنج‌شنبه ۱۷ فروردین با حضور خانواده حاج احمد متوسلیان، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و اهالی محله نارمک به همت حوزه مقاومت بسیج ۱۸۱ شهید باکری در جوار مزار هشت شهید گمنام در پارک فدک محله نارمک برگزار شد.

امیر متوسلیان برادر حاج احمد متوسلیان ضمن تشکر از اهالی محله نارمک برای برگزاری این مراسم با اشاره به شایعات و اخبار منتشر شده در پی سرنوشت حاج احمد در روزهای اخیر توضیح داد: وقتی شایعه خبر برگشت پیکر حاج احمد منتشر شد تعداد زیاد تماس‌ها و پیام‌ها مرا شگفت زده کرد و خدا را شکر می‌کنم که مردم چقدر پیگیر سرنوشت حاج احمد متوسلیان و همراهان وی هستند. اگر شهید شده‌ای خوشا به سعادتت و ما را شفاعت کن و اگر هم در قید حیات هستید دعاگوی ما باش.

*کی می‌آیی "حاج احمد"؟

وی با اشاره به خاطره‌ای از دیدار با حاج قاسم افزود: در فرودگاه مهرآباد به صورت اتفاقی حاج قاسم سلیمانی را که از مشهد بر می‌گشتند دیدم. حاج قاسم خانواده را با خودرو عازم منزل کرد و خودش با ماشین دیگری قصد حرکت به سمت محل کار خود را داشت که در این فاصله سوالی را از حاج قاسم درباره سرنوشت برادرم پرسیدم و حاج قاسم در پاسخ گفت: «به گفته آیت الله بهجت ان شالله حاج احمد متوسلیان ذخیره هستند و بر می‌گردند.»

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و تولد حاج احمد متوسلیان گفت: امروز سالروز ولادت مردی است که همه او را به شجاعت می شناسند و جوانان ما عاشق و پیگیر سرنوشت مردی هستند که فقط وصف او را شنیده اند. امروز تولد مردی است که در جبهه های جنگ هر جا که حضور داشت پیروزی را رقم می‌زد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره خستگی ناپذیر بودن حاج احمد بیان کرد: حاج احمد متوسلیان بسیار ولایت مدار و ولایت پذیر بود، آنجایی که از سمت ولایت گفته می‌شد در جبهه های غرب حضور پیدا کند به جبهه‌های غرب کشور رفت. زمانی نیاز بود به جبهه‌های جنوب برود و طراحی عملیات کند، به جنوب کشور رفت و آنجایی که نیاز بود برای دفاع از اسلام و مقاومت به خارج از مرزها برود، به سوریه و لبنان رفت. از ویژگی های مکتب حاج احمد دشمن شناسی وی بود و آرمان گرایی بود که باعث می شد به آزادی بشر از دست ظلم و استکبار فکر کند. آرزوی حاج احمد متوسلیان بود که در میدان جنگ مبارزه با اسرائیل به شهادت برسد و این مرام حاج احمد بود که جوان‌ها عاشق و شیفته او هستند و ان شالله بزودی طعم شیرین شکست رژیم صهیونسیتی را خواهیم چشید.

وی گفت: امروز وضعیت رژیم صهیونسیتی بگونه ای است که خودش به این نتیجه رسیده است که سرعت نابودی آن افزایش پیدا کرده است. از امثال حاج احمد متوسلیان یاد گرفته ایم که اقدامات دشمن را بدون پاسخ نمی گذاریم و مردم در روز قدس پاسخ گستاخی رژیم صهیونسیتی را می دهند

ارسال نظرات