خبرهای داغ:

برگزاری جشن روزه اولی ها در شوش دانیال (ع)+عکس

حوزه بسیج دانش آموزی شوش دانیال علیه السلام و کانون مهدویت با برگزاری یک برنامه شاد و فرهنگی ویژه کودکان و روزه اولی ها به تبیین چرایی پوشش و حجاب در جامعه در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی پرداختند.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۷۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ دختران حاج قاسم و دختران آفتاب کانون مهدویت و حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان شوش در پارک میراث فرهنگی این شهرستان گردهمایی برگزار کردند.

 

از آنجایی که یکی از راه‌های حفظ استقلال فرهنگی و سیاسی، حفظ حجاب است و یکی از جنبه‌های تهاجم فرهنگی، مبارزه با حجاب بوده است حوزه بسیج دانش آموزی شوش و کانون مهدویت با برنامه ریزی منسجم یک روز شاد را برای خانواده ها ساختند.

 

در این برنامه فرهنگی شاد و مفرح که ویژه کودکان ،نوجوانان به همراه خانواده هایشان بوده است، ایستگاه نقاشی اجرای دکلمه و سرود همگانی روزه اولی ها ، سلام فرمانده و دختران ایران گنجانده شده بود.

 

نکته حائز اهمیت این برنامه قصه گویی و نمایش عروسکی برای اولین بار در شهرستان شوش بوده که برای کودکان و نوجوانان اجرا شده است.

 

گفتنی است ، نماز مغرب و عشا به‌ امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد امام ، زعیم حوزه های علمیه شهرستان شوش و نمازگزاران اقامه شد و یک افطاری ساده زینت بخش این برنامه بوده است.

 

برگزاری جشن روزه اولی ها در شوش دانیال (ع)

برگزاری جشن روزه اولی ها در شوش دانیال (ع)

 

برگزاری جشن روزه اولی ها در شوش دانیال (ع)

 

برگزاری جشن روزه اولی ها در شوش دانیال (ع)

ارسال نظرات
پر بیننده ها