راه اندازی شهرک دانش بنیان ها در کنار شهرک صنعتی شمس آباد

راه اندازی شهرک دانش بنیان ها در کنار شهرک صنعتی شمس آباد با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش فشافویه شهرستان ری بررسی و به صورت ویژه پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۳۲
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

به گفته حمید زمانی فرماندار  ویژه شهرستان ری با توجه به وجود شهرک صنعتی شمس آباد در این بخش استقرار شهرک دانش بنیان ها می تواند در انتقال تجربیات   از فناوری های نوین به واحدهای صنعتی دیگر موثر و نقش آفرین باشد.

وی افزود: این تصمیم بر اساس سخنرانی نخستین روز سال جاری از سوی رهبر انقلاب مبنی بر بهره گیری از توانمندی بخش خصوصی در فعالیت‌های مختلف از جمله راه اندازی شهرک های دانش بنیان گرفته شد.

وی اعلام کرد: هم اکنون در شهرک صنعتی شمس آباد  تعدادی از واحدهای صنعتی دانش بنیان مستقر هستند که از دانش روز در بخش‌های مختلف برخوردارند و قطعاً مشارکت این واحدها در انتقال فناوری های جدید به دیگر صنایع بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

زمانی در خصوص نتیجه بازدید   معاون رئیس‌جمهور و رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: محل تعیین شده برای استقرار شهرک دانش بنیان ها مورد تایید آنان قرار گرفت و از راه اندازی چنین شهرکی حمایت کردند و خواستار تسریع در پیگیری اجرای آن شدند.

ارسال نظرات