خبرهای داغ:

رزمایش کمک های مومنانه سپاه مرند برگزار شد

تبریز - فرمانده سپاه مرند گفت: رزمایش کمک های مومنانه سپاه این شهرستان با توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۵۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  محمدرضا هنرور در حاشیه این رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه  رمضان و ایام شهادت حضرت علی(ع) و به همت بسیج سازندگی سپاه مرند نخستین رزمایش کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش سه هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک‌های مومنانه به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع ۳ میلیارد تومان آماده و توسط شبکه گروه‌های جهادی بسیج در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهرستان توزیع خواهد شد.

 هنرور هدف از اجرای طرح مواسات را همدلی، کمک و دستگیری از نیازمندان جامعه دانست و افزود: سپاه مرند در نظر دارد به صورت مستمر حمایت‌های معیشتی خود را از خانواده‌های نیازمند داشته باشد، تا بتوان با اجرای این رزمایش‌ها گره ای از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر باز شود.

وی با اشاره به اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از نیاز اقتصادی افراد کم برخوردار برطرف می‌شود، بیان کرد: نهضت کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب و به منظور کمک به فقرا و نیازمندان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار