خبرهای داغ:
همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان بااشاره به اثر تامین برق پایدار در تحقق شعار سال وافزایش تولید گفت:صنعت برق یکی از ستون‌های تولید است و ما و همه همکاران باتمام توان پای کار هستیم تاشعار سال تحقق یابد.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۸۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
صنعت برق یکی از ستون‌های تولید است /با تمام توان در راستای تحقق شعار سال پای کار هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان همدان ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت ماه ضیافت الهی، به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و برنامه‌های آتی این شرکت اشاره و اظهار کرد: مهم‌ترین ماموریت ما تداوم تأمین برق پایدارو مطمئن برای مشترکین است تا بتوانیم خدمت‌رسانی خوبی به مردم داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات و حمایت‌های مجموعه دولت از صنعت برق گفت: ما خادمین مردم هستیم و معتقدیم در استان با هماهنگی استاندار و در شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران کار انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در پیک بار سال گذشته تداوم تامین برق در مراکز جمعیتی به طور کامل وجود داشت و توانستیم با موفقیت از پیک بار عبور کنیم، افزود: با اقدامات خوبی که رقم خورد مشکلی در مراکز جمعیتی نداشتیم و همه شهرستان‌ها و روستاهای استان از نعمت برق بهره‌مند بودند.

وی اضافه کرد: سال گذشته با تدبیر وزیر نیرو و مصوبه‌هایی که ناظر بر مدیریت پیک سال 1401 بود، اقدامات اثربخشی انجام گرفت.

سهرابی بیدار با بیان اینکه در سال گذشته همه نیروگاه‌ها با حداکثر توان خود تولید داشتند، عنوان کرد: جهت‌گیری پروژه‌ها نیز به سمتی رفت که مدیریت بار به درستی انجام گیرد و این اتفاق خوبی بود که در کشور رخ داد.

وی به هماهنگی‌ها و ارتباط  موثر بین شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز در زمستان سال گذشته در راستای تامین انرژی پایدار اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه تولید برق متأثر از گاز است و در زمستان نگرانی‌هایی در بحث انرژی گاز وجود داشت هماهنگی‌های خوبی بین دو شرکت صورت گرفت و مشکلی در تامین برق به وجود نیامد ضمن اینکه در این موضوع استاندار و فرمانداران حمایت‌های لازم را داشتند که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها و اقدامات انجام شده، در راستای تأمین برق مطمئن برای عبور از پیک بار تابستان، تصریح کرد: امسال وضعیت ما از سال گذشته بهتر خواهد شد چرا که اهتمام خوبی صورت گرفته و مراکز تولید برق جدیدی راه‌اندازی شده و اگر موردی به وجود آید پیش‌بینی‌ها و برنامه‌های لازم برای رفع آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز با حمایت‌های استاندار و فرمانداران، با تمام توان در میدان خواهیم بود تا شرایط مناسب و خوبی برای بهره‌مندی مردم از انرژی برق به وجود آید.

سهرابی بیدار با اشاره به نامگذاری شعار سال به عنوان «مهار تورم؛ رشد تولید» و اثر تامین برق پایدار در راستای تحقق شعار سال و افزایش تولید بیان کرد: صنعت برق یکی از ستون‌های تولید است بنابراین ما و همه همکاران با تمام توان پای کار هستیم تا شعار سال تحقق یابد و این اتفاق خوب برای مردم رقم بخورد و تولید افزایش یابد.

وی با اشاره به مشکل کم آبی سال شهرستان همدان در سال گذشته، به اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور تسهیل در امر آبرسانی اشاره کرد و افزود: همه همکاران ما در شهرستان‌ها در راستای حل مشکل آب با تمام توان حضور پیدا کردند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان برق‌رسانی به چاه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ مورد نیاز را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه کار بزرگی در راستای هوشمندسازی برق استان صورت گرفته است، تصریح کرد: در اردیبهشت ماه سال 1401 مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان راه‌اندازی شد که در ابتدا 12 کلید و امروز با 120 کلید فعال است، و همچنین اقدامات بسیاری نیز در راستای هوشمندسازی شبکه در حال انجام است.

وی با اشاره به ماموریت شرکت توزیع نیروی برق در راستای توزیع برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، به محورهای اصلی و اساسی در رسیدن به این امر پرداخت و گفت: تمرکز ما بر روی هوشمند کرن شبکه، قرائت و کنترل کنتورها، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش بهره‌وری و تمرکز بر مشتری مداری و ارتباط دوسویه و پایدار با مشتریان است که امسال نیز امیداریم در راستای ماموریت اصلی قدم‌های بلندتری برای رضایت مشتریان و مشترکین برداریم.

* لزوم فرهنگ‌سازی در راستای مدیریت مصرف برق و انرژی

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد مدیریت توزیع برق استان، به  تلاش‌های کارکنان این شرکت در راستای خدمات ‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم به خصوص در امر تسهیل در موضوع آبرسانی اشاره و بیان کرد: مجموعه برق مجموعه موفقی است.

مسلم مخفی بر لزوم فرهنگ‌سازی در راستای مدیریت مصرف برق و انرژی در استان تاکید و خاطرنشان کرد: متاسفانه مصرف بی‌رویه برق و انرژی بسیار بالا است  که باید در راستای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف اقدامات فرهنگی انجام و فرهنگ‌سازی خوب صورت گیرد تا شاهد اسراف و مصرف بی‌رویه نباشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات