خبرهای داغ:
لشکر14امام حسین(علیه السلام) :

جشن میلاد پیشکسوتان گردان امام حسنی ها در شام میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام)

به مناسبت میلاد پرخیر و برکت کریم آل طاها حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، مراسم تجلیل از پیشکسوتان بازنشستهگردان امام حسن(علیه السلام) در دوران دفاع مقدس با حضور کلیه نیروهای بازنشسته این گردان پیشکسوت در محل حسینیه ثارالله لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۳۳۲۶
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت میلاد پرخیر و برکت کریم آل طاها حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، مراسم تجلیل از پیشکسوتان بازنشستهگردان امام حسن(علیه السلام) در دوران دفاع مقدس با حضور کلیه نیروهای بازنشسته این گردان پیشکسوت در محل حسینیه ثارالله لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: در ماه پرخیر و برکت بهار قرآن و به مناسبت میلاد دومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) از نیروهای پیشکسوت بازنشسته گردان امام حسن مجتبی(علیه السلام) در زمان دفاع مقدس در میعادگاه عاشقان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(علیه السلام) گرد هم آمدند.

این مسئول افزود: در ابتدای این برنامه پس از قرآن وسرود ملی جمهوری اسلامی

 فرمانده لشکر14 امام حسین (علیه السلام) ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان گزارشی از عملکرد این یگان پس از دفاع مقدس تا زمان حال را ارائه نمود.

در ادامه این برنامه چند نفر از پیشکسوتان به ذکر خاطرات شیرین از این گردان در دوران دفاع مقدس وعملیاتهای مختلف این گردان به فرماندهی سردار شهید حاج حسین خرازی ارائه نمودند.

در طی برگزاری این برنامه از فرزند مسن ترین پیشکسوت این گردان حاج رسول براتی احمدآبادی با سابقه96 ماه حضور در جبهه معروف به پدر گردان (حبیب ابن مظاهر) گردان امام حسن(علیه السلام) با اهداء قاب عکس توسط فرماندهی لشکر14امام حسین(علیه السلام) و مسئول برگزاری این برنامه حاج آقا ابولحسنی، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با برگزاری نماز جماعت و میهمانی بر سر سفره کریم آل طه امام حسن مجتبی(علیه السلام) پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار